Locu’ din autobuz.

Subiectul asta mă intriga destul de tare acum ceva vreme, după ce, ca un om normal care cred că încă sunt, mi-am permis să mă aşez şi eu pe un scaun, într-un mijloc oarecare de transport, scaun pentru care, până la urmă, am plătit belet.

Aşadar, vară. Mă aşez comod pe scăunel, cu 20000 de braţe văratice în jurul meu, oameni care se împing ca la cozile de mâncare de pe vremea lu’ Ceaşcă. Şi stau eu jos. Mai mă uit la ceas, mai mă uit pe geam, când, deodat’, simt un degeţel inocent pe umărul drept.

Auzi, copilu’, poate mai sunt oameni care vor să stea jos, te-ai gândit şi la asta?

Desigur, paleta cromatică a feţei mele s-a accentuat dramatic. Un roşu vişiniu, de la căldura, şi de la nervii pe care babeta, care purta o pălărie, cu o floricică mov pe stânga, mi i-a produs. De menţionat că creatura nu arăta atât de rău. Like. Era una din băbătiile alea care are mult bănet, gen stilată aşa, în niciun caz vânzătoare în piaţă.

Mă controlez, ridic. Mai stau eu în picioare, în timp ce pe 1 leu si douăj’ dă bani stătea cucoana, care vorbea la telefon. Am coborât şi am încercat să dau uitării acel incident traumatizant din ’44.

Şi-acum, totul a revenit fulgerător în mintea mea, ca ace care-mi străpung creierul, citind o dezbatere de gen pe un forum. Şi ştiţi ce, majoritatea cred ca mine. Şi-anume.

1) Babetele care nu-s foarte bătrâne ar putea sa mai stea şi pe pământ, că sub pământ or sta ele destul peste puţin timp. Dacă e necesar să folosească autobuzu’, analog. Să mai stea dom’le şi-n picioare, dacă io mă cocoţ cu fesele pă scaunu’ ăla, păi al meu să fie.

2) Exista o clasă de babete extrem de interesantă, şi anume clasa dă babete care uită să coboare dân autobuze. Se plimbă ca mortu’ la cimitir toată zâua bună zâua.

3) Şi mai există o clasă de babete, sau moşuleţi cocoşate, sau cocoşaţi, fără diverse membre, cine ştie cum pierdute, sau mai există şi mujeres însărcinate, care merită orice loc. Chiar şi pe capotă. No, serios acu’. A, da, şi copilaşii de până în 5 ani, blonzi, au tot locu’ meu de pe orice autobuz. :X :X :X :X

Da’ mă intrigă cum mi s-a întors vorba pă forumu’ ăla. Aiurea. Eu am dreptate, aşa-i?

Voi, cei 2 vizitatori unici de-i am pă zi, cum cedaţi locurile voastre în autobuze? Aştept commenturi :X :X :X

Şi mă scuzaţi că am scris aşa, da’ gen toţi vorbim aşa, că nu suntem dăştepţi şi rafinaţi într-atât încât să folosim: ”de”, ”pe”, etc. Cel puţin aşa nu-s io, şi cică acilea-i locu’ meu dă joacă, deci xoxoxo.

8 răspunsuri to “Locu’ din autobuz.”

  1. Esti dus:))….[ma refer la final]
    Apai, domne, daca minunatele noastre babute nu pot sta in picioare, ca vai Doamne cele mai doare, sa stea naibii acasa! De ce isi mai misca dosul, imens sau schilod, in mijlocul de transport in comun daca nu pot sta pe propile-si picioare? Desigur, cele mai stresante sunt cele care se iau in clont cu tine sau cele care efectiv se baga in tine pana cand iti vine sa le dai, foarte „usor”, una peste botul rujat.
    In fine, cred ca, daca chiar e o urgenta, se pot duce frumusel la chicoscul din colt nu trebuie sa mearga pana la peli prava ca sa-si faca mirobolantele cumparaturi :)).[cineva sa le dea foc]
    Dar mai sunt babele, dragute, care stau la locul lor si-asteapta sa se elibereze scaunele fara sa faca vreun scandal:)).

  2. exact la fel cred şi io!

  3. Sompitzompi Says:

    w0w …….atata cretinitate !

  4. nu stii bancu’ ala:
    „- de ce vrei, bre, sa stai jos? te dor picioarele?
    – da.
    – tu dadeai locu’ cand erai tanara?
    – normal.
    – pai, vezi. de-aia te dor acum picioarele.” :)))

    asa ca nu te stresa :-j

  5. Tare bancul Biancai :))))))
    Eu patesc dimineata cum patesti tu, dar eu nu dau locul pentru ca avem aceleasi drepturi. O data ce nu stau pe „locuri special amenajate pentru persoana batrane,….” nu am de ce sa dau locul. In autobuze in Iasi mai ales au niste scaune inalte tare. Pe mine ma deranjeaza ca…eu merg spre scoala…ca sa ajung la 8….abia reusesc sa ma urc in autobuz deoarece este o zona foarte aglomerata…universitatile si licee….si babele bine mersi stau la caldura in autobuz ca sa mearga in parc sa isi ia apa de izvor de dimineata :))))
    E penal..si-s multe.

  6. ghemotocroz Says:

    =))). Sompitzompi = Bogdan? :))))).

    stii ca te iubesc tare tare, nu? :”>.

Lasă un răspuns

