Cand ploua.

Fata suferă de o boală numită boala „Frumoasei adormite” din cauza căreia poate dormi zile întregi fără ca nimeni să o poată trezi. Recordul ei a ajuns la 13 zile de somn.

I-auzi, norocoasa. Ce-as vrea si eu sa pot dormi asa, ca nesimtitu’, 13 zile. Apoi sa ma trezesc, ca prin minune, si sa spun:

O hai. Whatcha lookin’ at? Sunt bolnav. Pot dormi cat vrea muschiu’ meu.

Si-apoi sa ma bag inapoi la somn.
Unii dintre noi, am observat eu asa, nu prea stiu cand sa se opreasca. Am mai spus eu pe acest blog, minunat blog, ca Badea e cam cretin el asa de fel. *cauta dovezi*.

*gaseste dovada*

Dar asta, asta este confirmarea. Adevarul suprem. El.

Badea, rockstar-ul.

Oh c’mon, be serious. I mean it. Dă si pă isi pierd credibilitatea in fata rockului. Badea isi pierde credibilitatea in fata rockului. Badea isi pierde credibilitatea in fata lui Badea. Este un caz, intr-adevar.

Am primit o sugestie, un comentariu care imi spunea ca poate ar trebui sa incep sa copiez articole de pe cacan.ro, ca sa nu ma mai vait de lipsa de inspiratie. But w8.
Sa facem o analiza individuala.

Intrand pe cancan.ro suntem intimpinati de Eva Kent. Pagina Cancaniada. Ricky si blonda lui Bote. Nu stiti cine e Rocky? Rucky? Ricky? Soferul lui Moni? Eee, stiam eu ca o sa va prindeti pana la urma. Ce sa citesc eu din numarul de azi.

Record vulgar: o femeie reuseste sa inghita doua banane intregi.
*facepalm*
*2xfacepalm*

Sodomizate in casa pictorului violator.
Mama de 14 ani, tata de 77.
Si-a provocat un avort folosind otet.

?!
?!
?!
?! Ar trebui, mai bine, sa intru pe Libertatea.ro ¿!

Profa de romana imi baga mana in chiloti.
Robert Andrei Cristian, fotbalistul surprins facand sex cu un barbat in cantonament, il adora pe starul lui Real Madrid.
Are un picior de 45 kilograme.
Regizorul filmului Avatar, tiran si curvar.

Sfinte Dumnezeule, daca existi, da-ne un semn.

*gabeeeh asteapta semnul. asteapta. asteapta. adoarme. se tine. tare. semn, semn, semn.*

DA! Dumnezeu mi-a luminat mintea. Am ales un titlu gresit pentru postarea asta. Trebuia s-o denumesc: ”Cand ninge”. De maine. Ninge. De maine ninge. Cod galben pana luni. Ne vedem la zapezica. 😀

Ah da. In seara asta m-a lovit inspiratia sa ma uit la The lovely bones. Film. Drama, mostly. Am bocit ca o bocitoare. Absolut genial. Privesc trailerul, si parca as lua filmul de la capat.

Sfat. Nu cititi site-urile ziarelor CanCan si Libertatea. I mean it.

5 răspunsuri to “Cand ploua.”

  1. Robert Andrei Cristian, fotbalistul surprins facand sex cu un barbat in cantonament.
    asta e din Lupeni 8->. adica la 20 km de mine!

  2. Românca Alina Says:

    Nu m-am putut abţine, aşa că m-am delectat cu câteva titluri:
    „Dan Petrescu i-a trimis vorbă din Rusia soţiei să rămână însărcinată”
    „Eva Kent prinsă în miez de noapte la droguri uşoare !”
    „Valentinei Pelinel i-a ieşit la iveală secretul buzelor senzuale!”
    Muawh, Gabeeeh, totuşi la tine pe blog n-am citit subiecte în genul: ” Shopping cu Gaby şi Simona Senzual ” sau ” Cum se şterge Gaby la cur cu hârtie igienică modelul familiei Columbeanu'”, aşa că schimbarea ar fi destul de drastică, iară comentariul ce îţi sugerează să faci asta te-ar transforma într-un neghiob plagiator de prostie ..
    Deci bad idea, în opinia mea.
    Şi daaaaaaaaaaaa, da,daaaaaaa,daaaaa îmi place când îl iei cu asalt pe Badea. Ăsta ar trebui să se mute la o emisiune matinala pentru copilandrii ” Timpul chitarelor de jucărie ” la Bebe Tv, ceva.

  3. Super film. 8-> Sper să ia nenea ăla răul Oscarul. 😡 nu puteam să mă abțin. :”>

Lasă un răspuns

