Nu mai pot scrie.

Da, ati citit bine. Sunt intr-o pasa foarte proasta in ceea ce priveste scrisul. Acum… sa spun un an, chestiile sentimentalo-dramatice-taietoare-de-vene imi ieseau din degetele cu viteza luminii. Acum, nu mai pot.

Poate ar trebui sa iau o pauza din scris. Poate ar trebui, dimpotriva, sa scriu mai mult, sa exersez si sa-mi regasesc ”inspiratia”. Ar fi trist sa ”obosesc” la abia 17 ani. De ce spun ”obosesc”? Pentru ca ce scriam erau tot felul de ganduri si de chestii pe care le simteam. Si acum nu mai pot sa scriu ce scriam atunci. Si pe temele alea ma bazam eu cel mai mult. Acum am ajuns sa scriu despre Premiile Grammy. Asta spune multe.

Simt ca esuez cu gratie la capitolul scris. Macar de-ar fi primul capitol la care esuez. Am nevoie de sprijin. Acum.

Oh and, in caz ca ati ”ratat”, I’m on Twitter! Twitterul lui Gabi.

4 răspunsuri to “Nu mai pot scrie.”

  1. Românca Alina Says:

    Consolare: Me too !

  2. si eu mi-am cam pierdut inspiratia, dar sper sa o regasesc curand.

    si mersi; te-am adaugat si eu in lista mea de bloguri 😀

  3. Ia o pauza de la scris, sau da c/p de la articole de can-can :))

Lasă un răspuns

