Despre Grammys.

Ok.
Aseara a avut loc, la Los Angeles, cea de-a 52-a editie a premiilor Grammy, Oscarurile muzicii mai bine spus. Se acorda tot felul de premii la Grammy-urile astea, gen ”Cel mai bun album”, ”Cel mai bun cantec” bla bla. Deci, cine ia un premiu aici, e tare. E bo$$.
Asa. Si aflu eu saptamana trecuta ca vai sunt Grammy-urile. Consult lista cu nominalizati, imi place ce vad. Beyoncé, una din solistele mele preferate din sfera pop, conduce detasat cu 10 nominalizari. Si frate, la ce succes a avut ultimu’ an, nu ma mir. Urmeaza apoi Taylor Swift, ugh, niciodata n-am suportat-o pe fata asta, cu 8 nominalizari, Black Eyed Peas cu 6 nominalizari, un anume Maxwell, tot cu 6 nominalizari, Jay-z, cu 5 nominalizari, si Lady GaGa cu aceleasi 5 nominalizari. Ma rog. Mi-am ales favoritii, si anume GaGa si Beyoncé.

Asadar, seara cea mare. Am urmarit evenimentul pe TVR1, nu am CBS, si n-am vrut sa-l vad pe net. Nu stiu dac-am facut o greseala ca l-am vazut pe TV. De ce spun asta. Incepe evenimentul, in platoul TVR-ului un prezentator apatic, o promoterita de concerte, Laura am-uitat-cum, un creator de moda, si CRBL. Cam anost peisajul ca sa fiu sincer. Desi poate mai bine-a fost asa, pentru ca am fi vazut reclame in pauzele dintre categorii/reprezentatii, ori cu persoane in studio am urmarit comentarii, ma rog.

Ora 03:00 uuuu, incep Grammy-urile. Cu GaGaloo in actiune. O gloata de oameni in coregrafie, un tip care se agita ca a cumparat o papusa GaGa neautentica, ma rog, incepe GaGa. Prima strofa din Poker Face, cantata pe un fundal mai jazzy, dupa care explozia electro ”Ma-ma-ma-ma”. Totul conform planului. Dans, voce, ‘cause this is GaGa. W8. Refren, si un pian care nu-si are locul. Niste note cantate in zbor. GaGa rapita! ”Her mind controlling pop music is ruinin’ my business, take it away, she’s a monster, and she’s turning all of you into monsters! SHE’S A MONSTER!”. GaGa rapita, reinvie la un pian, urland: ”I WANNA BE A STAR”. De fapt, pe o parte la un pian Lady GaGa, de cealalta parte, la alt pian, Elton John. Amandoi interpretand ”Speechless”. A fost un moment frumos si indelung aplaudat. Respecte GaGaloo, ai facut-o din nou.

Dupa GaGa, Green Day. Un moment foarte interesant si misto, americanii interpretand piesa ”21 Guns” alaturi de actorii, dansatorii, ce-or fi ei, care vor juca in musicalul ”American Idiot”, musical inspirat de albumul Green Day cu acelasi nume de prin 2004. A fost misto, o interpretare care sa te sensibilizeze, dar sa si te faca sa zambesti in acelasi timp. A fost cum trebuie.

Dupa Green Day, Beyoncé. O intrare grandioasa, urmata de ”If I were a boy”, mixata cu ”You oughta know”, a lui Alanis Morrisette. Frumos si-aici. Vocea impecabila, doar ca a cam exagerat cu istericalele. Mie personal asa mi s-a parut. Gen, era prea euforica.

Doamne si vine P!nk. Imbracata intr-o rochie alba, ca de… calugarita, interpretand prima parte din ”Glitter in the air”. Paseste timid, special ca sa te intrebi ”Cine-i asta si ce-a facut cu P!nk”. Voce de voce, da’ unde-i momentul coregrafic, unde-i scanteia? Trece putin, putin, isi da rochia jos. Gen, asa mai vii de-acas’. Si iat-o pe P!nk, infasurata intr-un cearsaf si ridicata vreo 20 de metri deasupra scenei, CONTINUAND SA CANTE PERFECT. Invartita, rasucita, deasupra tuturor, intr-un moment MAGISTRAL, UN MOMENT DE GENIU. A fost de-a dreptul impresionant. Si cu apa, la un moment dat a coborat putin, a fost udata, apoi ridicata, udand toata sala. Si nu stiu cum, ca abia se mai tinea in bucata aia de material ce-o tinea ridicata, de credeam ca o sa cada. Dar a revenit pe pamant pana la urma. A fost cel mai bun moment al ceremoniei.

Alte acte notabile poate-au mai fost pentru altii, nu si pentru mine. Momentul MJ nu mi-a placut, momentul Haiti nu mi-a placut, Black Eyed Peas nu mi-au placut, ah da, Bon Jovi au fost misto, si inovatori, publicul alegand piesele pe care sa le interpreteze.

In ceea ce priveste premiile, nu stiu dac-au aparut maaari surprize. Beyoncé a inhatat 6 premii din cele 10 posibile, printre care piesa anului, ”Single Ladies (Put a ring on it)”, Taylor Swift a furat doua premii, printre care cel mai bun album al anului, ”Fearless”, GaGa a luat tot doua premii, pentru Best dance recording, cu ”Poker face”, si Best electronic dance album, pentru ”The fame”. P!nk a plecat, din pacate, cu mana goala. Maaare pacat. Green Day au castigat la cel mai bun album rock, cu ”21st century breakdown”, iar Kings of Leon au castigat pentru Best record of the year, cu ”Use somebody”(a fost o surpriza). Mmmm. Si Black Eyed Peas, cu 3 premii, incluzand Best Pop Vocal Album, cu The E.N.D.

MAI MULTE DETALII DESPRE TOATE PREMIILE CASTIGATE ASEARA, LA GRAMMYS, pe sfanta wiki. Ca nu ma apuc sa dau copy paste la tot. Ok.

6 răspunsuri to “Despre Grammys.”

  1. Sincera sa fiu .. o ador pe Gaga. :X Ca de fiecare data a avut o prestatie de nota 10. 😀

  2. I love that bitch too. 😀

  3. Ga ga ohh ohh la la la :)))))))

  4. roscadaniel Says:

    Maxwell nu mi s-a parut ca ar fi rupt gura targului, cel putin nu suficient cat sa fie nominalizat de atatea ori…
    In schimb Lady Gaga a avut un an excelent. La fel si Taylor Swift, poate nu agreezi genul country, dar in SUA e foarte apreciat. 🙂

    • este apreciat, stiu, the zac brown band la fel, country si muulte premii.
      daca oamenii aia din studioul tvr au spus ceva intelept in seara premiilor, ceva-ul ala a fost: ”country-ul pentru ei e un fel de muzica populara pentru noi”. asa cred si eu.
      eu nu mai auzisem de maxwell, iar gaga mai merita un premiu. macar un premiu. eh. poate la anu’. 😀

Lasă un răspuns

