Dezvaluiri incendiare.

In aceasta noua leapsa exclusiva.

Principala trasatura a caracterului meu: Omenia.

Calitatea pe care o prefer la un barbat: Calmul.

Calitatea pe care o prefer la o femeie: Umorul.

Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: Apreciez ca-s sinceri si perfecti.

Principalul meu defect: Nu ma enervez cand trebuie.

Ocupatia mea preferata: Muzica.

Visul meu de fericire: Mmmm. Mmmmmmmmm. Sa cant. 8->

Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: Sa esuez pe toate planurile.

Ce-ati vrea sa fiti?: Actor, cantaret, compozitor, coregraf, scenarist.

Tara în care-as vrea sa traiesc: Finlanda/Suedia/Canada.

Culoarea preferata: Albastru deschis.

Floarea preferata: Lalea/liliac.

Pasarea preferata: Papagal.

Prozatorii mei preferati: Sa spunem. Acu’ la modul cel mai serios, n-am citit mai multe carti de-un singur autor. Scuze.

Poetii mei preferati: Eminescu, ca tot il studiem acum. Sau Bacovia, pentru zilele reci si ploioase.

Eroul meu preferat: Mark Sloan/Jigsaw/George O’Malley.

Eroina mea preferata: Nancy Botwin/Bree van de Kamp/Lynette Scavo.

Compozitorii preferati: Hayley Williams/Brian Molko.

Pictorii preferati: Chiar nu.

Eroii din viata reala: La modul cel mai serios, eu.

Eroinele din istorie: Angela Merkel?

Bautura si mancarea preferate: Cola/Pizza.

Numele preferat: Gabriel.

Ce detest cel mai mult: Oamenii aia care chiar sunt prosti. Si norocosi.

Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: Ceausescu.

Fapta militara pe care-o admir cel mai mult: Daca se pune, Revolutia de la ’89. Sau invadarea Irakului.

Darul natural pe care-as vrea sa-l am: Imortalitatea parului.

Cum as vrea sa mor: Repede, fara bocete.

Starea de spirit actuala: Optimism nejustificat.

Greseli care-mi inspira cea mai multa indulgenta: Ooo. Am material destul in banca a 3-a de pe randul de la mijloc.

Deviza mea: There’s nothing better than a good lie.

Primita de la Baiatul Ciudat, merge mai departe la cine vrea sa ia aceasta minunata leapsa.

7 răspunsuri to “Dezvaluiri incendiare.”

  1. Interesantă leapşă 🙂

  2. pf, si eu trebuie sa o fac. culmea, acelasi nume preferat am si eu (varianta feminina) ;))

  3. George O’Malley e cel mai haios din Grey’s Anatomy, părerea mea. =)) Debusolat, nu poate să mintă, e un burete rău(sunt abia la sezonul 2 deși la tv au ajuns la 5 :-@).
    Și Hayley Williams si Brian Molko chiar se descurcă xD. Super leapșă.

Lasă un răspuns

