Big Brother, fratele cel mare!

Zi de zi traiesc asa cum vreau,
viata-i frumoasa cand stii sa iubesti.
Zi de zi traiesc cum imi place,
viata-i frumoasa daca stii s-o traiesti…

Cu versurile astea incepea fiecare seara de duminica de prin martie 2003, pana in iulie 2003. Si jur, erau cele mai tare seri. Versurile apartin piesei Traieste! a celor de la Hi-Q, piesa care a fost imnul primului sezon al unuia dintre cele mai mari show-uri ever ever and forever, Big Brother. In Romania Big Brother a avut doua sezoane. Formatul emisiunii: un numar de concurenti (12 pe sezon la noi), ”deconectati” de realitate, traiesc intr-o casa unde trebuie sa indeplineasca diverse sarcini, cu bine, indeplinirea lor implicit colaborarea si buna convietuire cu ceilalti ii pot duce spre marele premiu, care la noi a fost de vreo 50.000 € daca nu ma insel.

Si fiecare duminica seara incepea cu un castron cu floricele. Eram FANATIC. Si m-as mai uita la un sezon intreg, daca s-ar mai face. Tin minte ca sezonul 1 mi-a placut mai mult decat al 2-lea. Din primul sezon mi-i aduc aminte pe toti. Nadira, prima eliminata, care nu a colaborat cu nimeni pe parcursul emisiunii, ursul ”Mumu”, clasica femeie casnica Iulia, tipa cu pelerina de la dus, Violeta, cantaretul Adrian, non-conformistul, ulterior prezentatorul Ernest, Izabela cea degajata de tot, Costel-cel-impaciuitor, Andreea rasfatata, Florin-cel-full-de-muschi, Alida plangacioasa, si Soso cel cuminte si castigator. Ah ce dor imi e de vremurile alea. Tineam cu Alida, mi se parea ca la momentul acela era cea mai apropiata de mine ca si comportament. Nu imi displacea nimeni. 😀 Tin minte ca aveam niste carti de joc, pe un caiet imi notam numele concurentilor ramasi dupa fiecare doua saptamani, si faceam tot felul de calcule idioate. Castigator era acela care avea cele mai multe puncte iesite din extragerea aleatorie a cartilor.

Ba chiar, ne jucam si noi pe-afar. Desigur, eu am inventat jocul, dar eram mai mereu primul eliminat de catre ceilalti, pentru ca eram cel cu cele mai multe sanse sa castige. Isi eliminau din prima adversarul. Castigatorului ii revenea responsabilitatea sa fie Big Brother in jocul urmator. Erau tot felul de aliante, scheme… Big Brother era impartial mereu, in liniste deplina primea pe rand nominalizarile tuturor. Castigatorul era, la sfarsit, ales de catre ceilalti. Good old times.

Sa revin la Big Brother original. Mi-ar fi placut ca in primii 2 sa ajunga Alida si Florin. Soso nu imi placea extraordinar de tare. Mi-aduc aminte si de cupluri, erau Alida si Ernest, Ernest care la un moment dat se dadea pe langa Izabela ca sa o oftice pe Alida, Alida care-a facut o criza. Mai erau si Florin si Andreea, playboy-ii competitiei, Andreea cu ”cizmele de la Milano”, Florin cu tona de muschi, what a lovely pair. Alte cupluri? Parca nu.

In seara marii finale credeam ca o iau razna. Prima eliminata a fost Andreea, apoi Florin, si-au ramas Soso si Alida. Banuiam ca Soso avea sa castige, da’ eu tot eram cu speranta pentru Alida. Mmm si tin minte ca pe Antena 1 era difuzat un film indian de cacat care era menit sa bata Big Brother-ul (de altfel a si reusit), si mama nu stia unde sa lase TV-ul. :)) Eu turbam desigur cand muta canalul… :)) Asa. Si a castigat Soso, care avea o pisica in casa de care era atasat, si care a ramas la el pana la urma… Frumos, bai, frumos!

Sezonul 2 nu m-a prins atat de tare. Ma uitam si la acela, la fel, dar parca nu mai eram atat de isteric. N-am avut favoriti. (Sa spunem) ca imi placea de Ciprian, chiar daca il consideram fitos, si poate de George. Castigatorul a fost Iustin, un tip cu par lung, care parea extrem de cuminte el asa, neimplicat in scandaluri. Parca. In finala a batut-o pe Raluca, daca tin bine minte, Raluca-care a iesit totusi cea mai castigata din concurs, prezentand in zilele noastre SuperBingo Metropolis, ulterior stiri din sport.

Mi-e atat, atat de dor de vremurile alea. Dor, dor. Si pe net nu dau de poze, youtube nu beneficiaza de inregistrari. Asta ma oftica mult de tot.

Care v-ati uitat, de cine v-a placut?

11 răspunsuri to “Big Brother, fratele cel mare!”

  1. Bai, aproape ca-mi vine sa plang. Ce vremuri, chiar. Eu stiu c-am si plans la sfarsit, ca nu voiam sa castige Alida si eram indragostita de Soso. 😀 😀
    Foarte, foarte frumoasa melodia asta… Nostalgia asta! :))

  2. Ahh, mi-e dor de perioada aia. E de ajuns sa iti zic ca pe papagalul meu, ptimit in august 2003, il cheama Soso; eram indragostita de el. M-am si intalnit cu ei toti si cu baietii de la Hi-Q vara aia. Frumoase vremuri ..ce lucruri ma/ne bucurau atunci … 🙂

  3. scheissfuhrerin Says:

    goddd…mi-a venit sa plang cand am vazut clipurile…omg ce dor mi-e de BB…tin minte ca aveam doar 8 ani atunci cand a inceput BB …. 😦 si eu faceam calcule din’alea idioate si puerile sau dadeam cu banu cand decideam cine pleaca la duel…….
    tineam cu nadira, ma ofticam ca izabela castiga atatea dueluri, nu o suportam pe izabela pentru ca…ziceam eu, ca era cheala :)))
    pe urma am tinut cu violeta si ernest si cand au plecat si aia 2 am tinut cu soso…si ma bucur ca a castigat soso.
    la BB 2 nu-mi mai aduc aminte de aproape nimeni, decat ca iustin ala semana cu isus….. :))
    dar tot BB 1 a ramas cel mai tare show ever….mi-e un dor sa ma uit la BB :(( din pacate nu mai stiu nimic de concurenti(doar de soso, pentru ca il am in lista de facebook)

  4. Alida nu mi-a plăcut căci era o plângăcioasă. Mumu era favoritul meu.

  5. Ma, ce tare ar fi daca ar face o data, m-as baga si eu !!

  6. Am citit cu placere ceea ce ai scis, ce noatalgie am de vremurile alea….
    Iti multumesc ca ai reusit sa ma emotionezi :)))

  7. Salut! Sunt „fata cu pelerina”. Desi au trecut 8 ani de atunci, pentru mine parca totul a fost ieri. Aceste imagini le-am montat special pentru prietenii mei din casa BB pe melodia compusa de cel care acum imi este sot. Ma bucur ca va place si sper ca am transmis prin intermediul lui ceea ce am simtit si am trait noi acolo, pentru ca trebuie sa ma credeti, ceea ce am trait noi in Casa BB nici nu se compara cu ce am vazut la TV dupa ce am iesit.

  8. Best online cinema for watching movies and tv shows…

    […]Big Brother, fratele cel mare! « The only exception.[…]…

Lasă un răspuns

