Manechine.

Am trecut la economie, ce naiba.
Mai trebuie sa trec la mate. ;x whoawhoawhoa.
Astazi am jurat. Daca nu trec la mate, o sa trec semaforul de la Posta Mare pe rosu. Ce dracu’. :)))))
Hai ma, tre sa trec io cumva. Semaforul. Adica… la mate. Energie pozitiva, la naiba.

Apropo. De ce nu mai invata pustii din ziua de azi? Pentru ca e cam clar ca prea rar invatam. Sa fie profii de vina, sa fim noi de vina, sa nu ne mai intereseze scoala bla bla? Io ma gandeam ca oricum sistemu’ nostru de invatamant e praf, asa ca ferice de aia care raman corigenti, aia-s destepti si perspicace.

Astazi la romana nu am stiut sa explic corect cuvantu’ ”pragmatism”. Imi statea pe varful limbii, ma gadila al dreacu’ dă tare, stiu ce inseamna (asta e partea grava), da’ pur si simplu nu mi-am gasit cuvintele. Cacao. Acu’ ma intreb cine e de vina. Daca ma pui sa-ti spun versurile din melodia x, ti le recit ca pe poezie. Asta-i adevaru’, scoala a ramas in urma rau. Prost sa fii, noroc sa ai! Asta-i zicala dupa care merg toti in ziua de azi, toti, ci nu doar aia care intr-adevar sunt prosti de crapa.

Ba e frig tare afara. Ce naiba. Am ajuns de dimineata inghetat. Imi inghetasera mucozitatile. Mamicăăăăăăăă ajuta-ne ca suntem vai de noi. Aoleu. Mi-e frica. ;x

Voi vedeti ca n-am inspiratie? Ascult GaGa. CE INSPIRATIE SA-MI VINA CAND ASTA-MI CANTA-N CAP: ”Baby, I’m a free bitch, I’m a free bitch.” Pai ziceti voi. Asta-i un abuz, un atac informatic, un atac violet.

3 răspunsuri to “Manechine.”

  1. Nu înţeleg de ce te mai miri când chiar tu ai spus că sistemul nostru de învăţământ e praf. De vină suntem toţi, noi, profesorii. Se merge prea mult pe ideea de şpagă sau de a copia.
    Sunt foarte mulţi proşti cu diplomă din păcate. Şi ce este mai trist este faptul că aceşti proşti cu diplomă iau locurile celor care chiar au ceva în cap.

    • nici sa mai copiem nu ne mai dam interesul. :/
      deci mie… nu prea mai imi pasa de aspectu’ scoala. toti ne-am obisnuit sa luam note mari si sa nu stim de unde le luam. da’ las ca e bine asa.

  2. de se nu se invata? pentru ca petrecem prea mult timp degeaba la scoala. aveam o gramada de materii inutile, care-s doar asa sa fie. multa teorie, chestii practice prea putin sau chiar deloc. [si se mai doreste si un invatamant creativ. 8-|] logic ca dupa 6/7/8 ore de scoala nu-ti mai arde sa te duci acasa sa inveti.

Lasă un răspuns

