It’s a party in the U.S.A.

Nu, n-am innebunit botezand acest post dupa o melodie de-a lu’ Miley Cyrus.
Dar a fost primul lucru care mi-a venit in minte cand am vazut ce urmeaza sa vedeti si voi.
Asadar. Daca saptamana trecuta v-o prezentam pe Janyna si al ei dans fermecator, astazi urmeaza…

SA MORI, NU ALTA. Ala in mov e cel mai mare cosmar vizual pe care l-am avut ever. OMG.

6 răspunsuri to “It’s a party in the U.S.A.”

  1. dumnezeule, astia chiar exista?
    si vai, ce fustite scurte avem si ce mai picioareee! moare baietii, nu altceva:)))

  2. daca as vedea chestia asta live as face stop cardiac

  3. Ala in mov.. e smecher de smecher .. doar are adidasi „NAIC”. :))

  4. :)))))
    ma bucur ca sunteti de acord cu mine.

  5. eu ii cun am fost cndva in acelasi cartier=)) dar eram doar”servus-servus”dumnezeule ca fac stop caridac

Lasă un răspuns

