Ninsoarea prahoveana.

Eh, dupa cum stiti cu totii, a nins ca dracu-n ultimele 2 zile. Neincetat si fara oprire. :)) Cod galben de zapezi abundente, adeverit! Ador zapada, ador albul, drept pentru care mi-am luat permisiunea sa imortalizez intregul fenomen. Io nu-mi aduc aminte de vreo zapada mai mare… ever. Poate ma ajutati voi.
Asa. Astazi daca tot am plecat mai devreme de la scoala, am facut cateva pOziyky :X :X :X :X :X .

Mnah, nu mai sunt pozicile. Or sa revina curand. Stay tuned!

4 răspunsuri to “Ninsoarea prahoveana.”

  1. Daca erai fata si purtai tocuri crede-ma ca nu-ti mai placea ce-i afara. :)))

Lasă un răspuns

