Cine-i el? El e Gigel…

Gigel e un pusti de 13 ani si 5 luni.

Lui Gigel ii place fotbalul, pe care il combina maiestuos cu niste desene animate de pe Disney Channel. Gigel asculta Green Day si Hannah Montana.

Gigel citeste benzi desenate, si foloseste cam des calculatorul.

Mai iese si cu prietenii, dar mai rar. Gigel se duce, desigur, la scoala, pe care nu o gaseste foarte folositoare. Apreciaza totusi ca are unde sa se duca dimineata, caci in casa s-ar plictisi destul de tare.

Ma’sa e de treaba. Cicalitoare, ca asta-i rolul ei. De tac’su nu stie prea multe. A plecat acum cativa ani.

Gigel are o statura medie, par blond si cret si ochi albastri. Are si un caine, si niste prieteni buni. De cele mai multe ori, obtine tot ce vrea.

7 răspunsuri to “Cine-i el? El e Gigel…”

  1. pai ideea cu gigel mi-a venit atunci cand mi s-a cerut un eseu pentru cineva din pedagogic… B-) legat de adolescenta. in eseu m-am rezumat strict la… cacaturi, eseul in sine a fost un cacat, dar cum pe blog imi permit sa aberez cat vreau io, o sa fac din gigel un personaj misto. un personaj in care toti adolescentii de azi se vor regasi, in trecut si cat mai in prezent. gigel… e un hibrid intre personalitatile mele, dar oricine se poate identifica pana la urma cu el. 😀

  2. ma rog, in eseu am scris despre gigel si ora de dirigentie in care li s-a explicat despre cum sta treaba cu adolescenta, despre gigel care incerca sa-si dea seama ulterior cum sta treaba cu adolescenta, si despre gigel la 18-19 ani, trecut deja de adolescenta.

  3. N-a fost un cacat. 😐 Chiar a fost aplaudat. Siii nush daca ti-a spus Raluca, da’ ne-am permis sa-i schimbam numele in Eugen [GenEu:))]
    P.S.: Nu se mai numeste Pedagogic, ci Jean Monnet. :> [:-j]

  4. whoa. 😀
    chestiile astea nu le asteptam. acu’ sa-mi faceti reclama la blog, sa ma stie tot jean monnet-ul!!! :)))))))
    no problem cu numele. :))))

  5. Ma amuza rau postul asta. :))
    Oricum.. ti-am zis: scri fain. :*

Lasă un răspuns

