What? What the fuck?!

NO FUCKIN’ COMMENT. Pana aici pot merge romanasii nostri? Văle, văle, văleleu. Absolut.

Revin. Astazi sunt trist. 😦
Ieri luasem un 9 la romana si whoa i was so happy about it. Azi am luat un 4. Relaxarea de moment m-a costat mult. Am gandit prost. Nu e prima data cand gandesc prost, dar e prima data cand sunt prins.
😦
Dar whoa, party 2nite! xoxo.

3 răspunsuri to “What? What the fuck?!”

  1. holy fucking shit, gabeeh, wtf? 😐

  2. Românca Alina Says:

    Nici c-am putut privi mai mult de 1:06 minute. De cand ii ţiganco-monstruozitatea hidoşenia asta român/româncă?
    Şi când mă gândesc că, totuşi, alteori mă amuzam de filmuleţele în genu’, da’ de data asta numa’ scârbă mi-o stârnit.
    Scuzaţi de ale mele pateticisme generale, te-am salutat.

Lasă un răspuns

