Asadar…

… in X si o, Gabeeeh si-a testat calitatile de scriitor invatacel. Rezum.

X si o este povestea unui personaj intitulat initial X, personaj pe care il urmarim de-a lungul a 11 postari/episoade/capitole whatever.
X este prostituata, in New York. In adolescenta, visa sa devina psiholog, insa a renuntat la visu’ dansei pentru o viata… comoda.
Ea are 3 prietene bune, W, Y si Z. Are o relatie speciala cu Z, cea mai mica din grup. Si cele 3 prietene ale sale se ocupa cu acelasi lucru, prostitutia.

Totul se schimba pentru X in momentul in care se indragosteste de unul din clientii ei, B. Dar B. dispare repede, iar X nu isi permite sa astepte, asa ca face un fotbalist celebru sa ii cada la picioare, D., cu care ajunge la un moment dat aproape de logodna, pe o plaja, in Miami. Eh, pe plaja aceea X isi aminteste de B., dandu-si seama ca intr-adevar are nevoie de el.

’Mi-a dat inelul. M-a facut sa ma simt nesigura de mine si de ceea ce vreau, mai nesigura ca niciodata. Mi-a zambit, si m-a sarutat. M-a luat valul, insa nu pot spune ca am fost slaba. El m-a influentat. Deodata, valurile m-au izbit de un zid, dupa care nu am putut sa ma mai misc, trebuind sa ma supun. Valuri, simteam cum valurile ma inghit. El era acolo. Era B. Cel pe care il caut, in sinea mea, de atata timp. Cel pe care l-am gasit in Ohm, cel cu care am mers la hotel, cel pentru care as fi in stare sa renunt la absolut tot. Dar a disparut curand. Am alergat, cum nu am alergat niciodata, sperand sa prind umbra. Insa, din pacate, umbra era prea departe. Prea departe de nisip, prea departe de pamant.’

X il gaseste pana la urma pe B. Numele personajelor ne sunt dezvaluite in al 9-lea post, Brick by boring brick. Clara, respectiv Bogdan. Cei doi raman impreuna, insa nah, linistea dinaintea furtunii, pentru ca in orice povestioara avem si un personaj negativ. Z. Adica Sonia, dupa cum aflam ceva mai tarziu. Sonia este cea care ii spune mamei lui X despre ocupatia fiicei ei, relatare care o face pe Clara sa se mute din apartamentul mamei ei inca din a 4-a parte si care o conduce pe mama Clarei spre suicid. In ultimul capitol Sonia clacheaza, marturisindu-si dragostea pentru Clara, si impuscandu-l mortal pe Bogdan. Sonia incearca sa o omoare si pe Clara, nereusind. Sonia fuge din apartamentul ei, lasandu-o pe Clara inconstienta. Desigur, credea ca a murit. Chinuita de remuscari, Sonia se sinucide. Clara este transportata de urgenta la spital, unde intra in coma.

Dupa 5 luni, Clara reactioneaza. Isi aminteste cu exactitate tot ceea ce s-a intamplat cu ea si cu Bogdan, Sonia bla bla. Desi daramata, isi revine. O sa-si revina. O sa mai am un post in X si o, in care o sa specific exact ce s-a ales de Clara. Pe scurt. Si ce e cu italic, informatii care poate n-au aparut pe parcurs in povestioara.

C’est fini.
Ideea cu povestioara mi-a venit citind diverse povesti pe alte bloguri. M-am gandit ca pot si io.
Cel mai mult mi-a placut cand am vazut ca povestioara mea are ceva cititori. Awesome.
Si nuj, sper ca v-a placut. Si cel putin pentru primele capitole ale povestioarei, multumesc GaGai. 😀 Am ascultat Paparazzi la greu scriind. De la postul ”Untouched” incolo am mai schimbat registrul. The Veronicas, Jay-Z feat. Alicia Keys, OneRepublic, Paramore si Whitney Houston. 😀

Urmeaza pe blog, in weekend, povestea lui Gigel. Stiu, o avalansa de povestiri pe-aici, da’ asta e, am inspiratie. Gigel e un pusti de 13 ani, care-o sa treaca prin cacaturile specifice varstei. O povestioara pe care o vreau mai lunga decat X si o, nu cu mult. Ceva mai comedioasa, ma rog. Ca doar n-oi pune pustanii sa se omoare intre ei, asa, de tineri.

Uhm. xoxo. D:

Later edit: Spotted. Clara, in Mexico City, la facultatea de psihologie. La fel de zambatoare, in sens pozitiv. Vrea sa devina educatoare. Sentimental vorbind, este destul de atasata de un coleg de facultate, Eduard. Zile roz pentru roscata noastra…

Un răspuns to “Asadar…”

  1. Felicitari pentru povestea cu X si o!
    hugs from bee. :>

Lasă un răspuns

