Brick by boring brick.

‘Ma eviti.’
‘De fapt, nu te-am mai vazut de atunci, din noaptea aceea.’

Primeste confirmarea ca ceva se intampla cu ea. Ce a fost pe plaja a fost ireal. O himera, ceva in imaginatia ei.

‘Te iubesc.’
‘Cum este posibil?’
‘Nu stiu. Si eu incerc sa gasesc raspunsul la intrebarea asta. Crede-ma, NU STIU. Tot ce stiu este ca am nevoie de protectie. Simt ca tu imi poti oferi protectia, ca ma poti feri de tot, doar tinandu-ma in brate in timp ce dorm, si mangaindu-ma cand am cosmaruri.’
‘De ce tocmai eu?’
‘Am fost cu multi tipi pana acum. Pentru bani. Multi, multi bani. Si nu am simtit nimic. Si am asteptat sa simt. Si am simtit. Undeva, am asteptat sa simt.’
‘Stii daca eu vreau?’
‘Simt si asta.

Il saruta. El respira. Trage aer.

‘Te iubesc, X.’
‘De fapt, numele meu e Clara.’
‘Bogdan.’

2 răspunsuri to “Brick by boring brick.”

  1. multa tandrete aici 🙂

Lasă un răspuns

