Water in her head.

Deschide ochii, si se vede intinsa pe pat, in camera de hotel. Isi aduce aminte incet despre seara trecuta. B., oceanul, nisipul, inelul, goana dupa el. Totul paseste prin capul ei exact cum pasesc notele unui balade la chitara. Totul o loveste, totul o schimba. O impinge si o vrea.

’Daca ma iubesti, o sa intelegi. D. Meriti ceva mai bun decat mine. Eu nu te merit, si nu vreau sa ma simt vinovata pentru asta. O sa chem un taxi, pana la aeroport. De acolo, voi merge unde ma vor purta gandurile. Semnat, X.’

Pune biletelul pe masa, se imbraca cu ce gaseste, isi ia valiza, coborand in strada. Totul se invarte in jurul ei, insa isi pastreaza stapanirea de sine. Z. o va primi din nou la ea in apartament, totul va fi bine. Este sigura. Trebuie doar sa se mai puna un pic pe picioare, dupa care va pleca in cautarea lui B. Ploua in New York.

Z. o imbratiseaza, si o ajuta sa despacheteze. Z. este cea care o asculta mereu.

’Mi-a dat inelul. M-a facut sa ma simt nesigura de mine si de ceea ce vreau, mai nesigura ca niciodata. Mi-a zambit, si m-a sarutat. M-a luat valul, insa nu pot spune ca am fost slaba. El m-a influentat. Deodata, valurile m-au izbit de un zid, dupa care nu am putut sa ma mai misc, trebuind sa ma supun. Valuri, simteam cum valurile ma inghit. El era acolo. Era B. Cel pe care il caut, in sinea mea, de atata timp. Cel pe care l-am gasit in Ohm, cel cu care am mers la hotel, cel pentru care as fi in stare sa renunt la absolut tot. Dar a disparut curand. Am alergat, cum nu am alergat niciodata, sperand sa prind umbra. Insa, din pacate, umbra era prea departe. Prea departe de nisip, prea departe de pamant.’

Z. o saruta. Liniste. Z. incepe sa planga necontenit. X. o imbratiseaza.

’Trebuie sa il gasesc. Trebuie. Vreau sa-mi spuna el ca nu vrea sa aiba de a face cu mine. Dar macar sa stiu asta de la el, ci nu de la mintea mea, libera sa-si imagineze tot ce vrea. Trebuie sa il gasesc. Si stiu si unde o sa fac asta.’

30 de minute, si X. era la resedinta lui. Pionii din ea se miscau ca niciodata.

Lasă un răspuns

