Peste 4.

Whoa, asa-i ca a trecut prima zi de scoala pe ’10? Adica 2010. Si nici nu stiu cand. Sa speram c-or sa treaca toate la fel pana in iunie, trece si-a 12-a si fericire eterna.
Aseara m-am gandit sa ma culc si eu devreme, ca toti oamenii normali, insa am niste vecini mai… problematici si niste pereti prin care muzica curge in siroaie. Si da-i Gabeeeh, invarte-te pe o parte, pe alta, de parc-as fi fost ingropat de viu si nu stiam cum sa scap.

”Marie siiiiii Marioaraaaaa”

Nemaisuportand aceasta situatie care nu poate fi pur si simplu descrisa-n cuvinte, Gabeeeh trece la artileria grea. Imi caut castile, fac un playlist din piesele de pe telefon care sa-mi permita sa ma desfasor cum trebuie, and let’s start a RIOT! Pijamale? Da. Casti? Da. Telefon? Da. Melodii? Da. Microfonul de la pianul sora-mii? Da. Ok then. Imi aleg deci cu grija melodiile.
Misery business
Misery business (the final RIOT!)
Ignorance.

Dupa Misery Business am descoperit ca muzica lor nu s-a oprit, dar ca eu fac un play-back destul de convingator.
Dupa varianta live, am descoperit cum pot slabi eficient.
Dupa Ignorance, muzica s-a oprit. Whoaaaaaa.

Image and video hosting by TinyPic

Reactia la cald.
Asa. Astazi am fost la scoala, nimic nou la orizont. Ziua a trecut repedeee, si la ora de economie, haha uimitor, exact atunci cand sunt in cel mai adanc cacat dau din maini mai repede ca sa ies din el. Cand nu-s in cacat, viata mea devine monotona si ma multumesc sa stau cu capul in jos si sa-mi atinga parul. Da, am raspuns si-am si tinut minte lectia! Asa-i ca Gabeeeh e genial? =D. Ora de romana, in stilu-i caracteristic, poate un pic mai happy decat de obicei, profa are umor. Restul orelor au trecut la fel de repede.

Urmeaza un alt minunat targ al firmelor de exercitiu, joi si vineri, in Ploiesti. Am incredere si speranta, am.

Whoa, I never meant to brag!

Image and video hosting by TinyPic

I’m a hater!!!!!

Oh, and coming soon, partea 7 din X si o. So stay tuned, ‘cause it’s gonna be so awesome.

De fapt, ma gandesc ca Gabeeeh sa ia o pauza saptamana asta.

Lasă un răspuns

