Pentru bravonet (2).

De ce a fost banata Tarja33? Ca nu era o clona a alora 3. Fata a pus si poze cu ea, ce naiba? What the hell happened here?

:)). Way too funneeh.

check the blogs, lol

ILY. ❤ jely draga, sa stii ca nu eu iti banasem contul. ba chiar ma gandisem ca ''nu, nu, lui jellyd nu-i faceti asta.''

tarja – gabi
forsaken – pupaza
pain – amina

mmm da. pitipoanco. :))

din cate am inteles, a luat pozele alea de pe hi5, nu erau ale ei. asta am citit acum in blogul ei.

edit: doamne, eu nu m-as fi gandit in veci la chestia asta

deja mi s-a schimbat si sex si tot. =))

No effing way Wtf?!

;-?? fun.

GENIAL! n-am ce zice, absolut genial ce-au facut ei

xoxo, sambeato.

BWAHAHAHA!

De ce nu ma mir ca fagotul ala s-a dat drept tipa?

Vai lp, mi s-a sugerat sa fac un topic prin care cer intoarcerea pe forum, fara clone. Dar m-am gandit instant la cat de penibila e barba ta si la cat de penal esti tu cu topicul tau prin care te propui admin. Desi nu se compara, si eu macar as avea motive logice sa ma intorc, fata de tine care ”imi bag pula in forum \m/ oh dar pot sa fiu admin plzzz hakuna sako iiiichia konkukonkan” Sa zici mersi ca o sa castigi un concurs de pe urma mea, caveman, cel mai tare nick schimbat bwhahahah. Lp_GaGa/10 e deja un brand, si o sa ramai cu eticheta asta si cu rasetele intregului forum, pe fata sau nu, indiferent daca eu ma intorc sau nu, sau indiferent de cat de naspa au fost celelalte actiuni ale mele (in afar’ de nickuri). So, face it like a real man.

Smile with me… e prea mica pentru a fi luata in seama, nu-i dam quote.

emergency played his part too well :\

Hihi. Ar trebui sa fac ceva in domeniul artelor, chestii. :))

haideti ba, recunoasteti ca sunt tari. eu cu juan era a crapam de ras.

Va iubiiiiiim. Adica Tarja va.

Mie nu mi se pare amuzant ca isi bat joc de noi pe forum, apoi se distreaza de minune de naivitatea noastra pe mess si pe bloguri.

Nu, chiar nu, Nadal-fan. Uite, noi chiar ne gandeam aseara sa ne cerem scuze pentru bla bla bla, poate poate ni s-or scoate banurile. Tu… stai calma, cu tine n-are nimeni nimic. 😛

va dati seama cat de mult le pasa de forumul asta? nu-s in stare sa renunte la el? nasol.

da’ mie imi placea de tarja saracii aia carora le sunt folosite pozele penru cacaturi d-astea.

Partea 1). Mda. Desi de cand mi-am sters contul nu mai sunt atat de interesat.
2) Nu-ti fie mila, tipa e satanista si arata morbid. M-am chinuit mult sa gasesc niste poze decente cu ea :/ Si tot mi-ati spus ca ma machiez exagerat.

tarja?! no sh*t! get a life bai!!!!! toti trei!

Cel mai bun rol debutant? Poate.
Asa. Tarja = b-side project. Puteam s-o ard cu Tarja pana-n Ceruri, dar ma plictisisem la un moment dat de tinuta zilei & stuff. A fost distractiv asa… sa vad cum c-as fi similar cu useri total diferiti de ce-a fost emergency candva… :)) Hihi. Ne mai citim noi. 😀

Ah, si initial vroiam sa postez asta decent pe forum, mi-am facut si cont, dar fie va merg banurile cum trebuie de data asta, fie… cineva m-a banat in avans.

17 răspunsuri to “Pentru bravonet (2).”

  1. :>
    de mentionat ca noi suntem niste jigodii ipocrite cu Svea in frunte :>.
    „daaa, imi place forumul, m-am atasat de el”
    „aa, nu prea imi mai place, e plictisitor”
    desigur, una pe bravo, una pe lastfm :>.

  2. ioi, doamne, sunteti geniali 😐
    ^:)^

  3. sa mor daca m-am gandit vreo clipa ca sunteti voi ! :))

  4. :)) nenorocitule. ai postat aia cu lp!!

  5. Sunteti niste nefututi.

  6. Ce distractie se pare ca am ratat de cand m-am decis sa nu mai postez pe Bravonet! Mama ei de treaba! Ntz ntz, imi aduce aminte de perioada mea cu Twisted, cand eram vedeta in liste la Utilizatorii preferati si toata lumea ma pupa in… -hai sa nu vorbesc urat- posterior. Faza amuzanta a fost cand au aflat cine sunt de fapt si imediat au inceput toti sa ma critice.
    Dar se pare ca si eu mi-am jucat rolul destul de bine pana sa se afle ca eram clona, asta dupa cateva luni bune in care m-am prefacut ca sunt tip. And I rest my case. ^^,

  7. Vampirita Says:

    STF gabiiiiiiiii =))rau de tot. pitzi haaaa? ;;)

  8. La voi se-aplică perfect zicala aia cu prostul fudul.

  9. numai tu ma iubesssti!
    bai, eu v-am zis la inceput am fost extrem de dezamagita. acum parca majoritatea si-o cere.
    nici voi si nici ei nu intelegeti ca e doar un forum. singura pierdere sunt blogurile si the funzies from the past. other than that, y so seriouz ;<

Lasă un răspuns

