Blogu’ indie?

Intrebarea pe care mi-o pun des.
Cum de sunt bloggeri care-si promoveaza blogul la nesfarsit, si bloggeri care-si tin jurnalul personal, pentru ei. De ce aceia care vor ”celebritate”, vor celebritatea, iar de ce ceilalti vor sa se pastreze sub anonimat?
Mie mi se pare injust.
Ideea mea. Un blog fain trebuie citit. Chiar daca te simti ca o tarfa cateodata tot lasand linkuri cu blogul tau (been there, done that), macar stii ca nu scrii din plictiseala, pentru tine, ca sa te citesti singur.
O fi muzica indie faina, da’ blogurile indie categoric nu-s. +, eu tot am feelingu’ ca blogul asta = fail (scrisesem EPIC FAIL initial), din moment ce il tot promovez, dar nu are succestul pe care-l vreau eu. Sau nu-l promovez destul, dar mie mi se pare ca o fac. Sau poate vreau eu prea multe. Ca valoare, stam bine, stam. Ma bucura cand X imi comenteaza un post si spune ca ii place, si cand colegu’ de clasa ma citeste. Pentru moralu’ si cheful de scris al lui gabeeeh conteaza si asta. Dar degeaba cantam bine, daca lumea nu ne cumpara albumul. Vorba aia…

11 răspunsuri to “Blogu’ indie?”

  1. Depinde. Depinde ce tip de blog ai.
    Eu de exemplu nu prea am chef sa scriu pe un blog pe care stiu ca-l vizitez numai eu. Desi ar fi bine uneori sa nu-l viziteze mai nimeni, sa am intimitate, la cat de personal scriu anumite lucruri… la ce detalii ajung s.a.m.d. Insa nu ma satisface. Imi place sa vad ca-s ceva vizitatori acolo. Insa astea (vizitele) nu vin atat cu promovarea, cat cu … habar n-am, timpul pe care il dedici blogului.
    Eu, de exemplu, am devenit mai cunoscuta (cat de cat) comentand pe blogurile altora si facandu-mi asa si ceva amici. Am o prietena al carei blog e extrem de cunoscut si comentand la multe articole ale ei, inevitabil ajung oamenii si la mine. Dar mie nu prea-mi pasa de vizitele alora care nu ma intereseaza.
    Sunt mai multe motive pentru care e dezechilibrul asta. Dar uneori e benefic. Depinde din ce perspectiva privesti… 😉

  2. acum mi-am dat seama ca am zis ‘eu de exemplu’ de doua ori =)) naspaa

  3. blogul meu nu cred ca-l citeste nimeni. haha si nu prea imi pasa

  4. Românca Alina Says:

    Gabeeeh, in afar’ de postarile telenovelistice , majoritatea is faine . Mai ales cele de includ rautacisme si ironicisme, muhaaaa ! Alea da, ma intriga si-mi plac .

    Offtopic :
    V, pai si atunci de ce mai ai blog ?! haha

  5. Io ma simt bine ca pot sa scriu orice. :))))))

  6. paaaaaai uite ca si postarile telenovelistice prind binisor la public! si cum vreau io sa vad calea spre lumina celebritatii in blogosfera, s-ar putea sa ma ajute. :”>

  7. ghemotocroz Says:

    eu nici setarea aia sa ma gaseasca google n-o am bifata. :)))).

  8. Românca Alina Says:

    Hehe, io ma lasai de cautarea luminitei de la capatul tunelului celebritatii prin intermediul blogosferei . Ca recunosc, nici io nu mi-as citii blog-ul cel plin de frustrari si refulari, asa ca nu m-astept ca altii sa ma citeasca pe mine si sa mai ajung si cu Badea-n emisiuni .

    Tu ai succes la fete, ma Gabeeeh ma, cu povestioarele tale girly-telenovelistice-lacrimi-de-iubire. Emotionezi, d-aia zisai ca ai fi bun de regizor pentru un „sex and the city”, ceva :)) .
    Da’ oricum, fata di alte bloguri mult mai stupide, al tau ii ok, don’t worry .

Lasă un răspuns

