2009 mai pe scurt.

Am pus titlul postului. Incerc acum sa ma gandesc la ce-am facut la inceput de an. Mmm.
In ianuarie imi aduc aminte ca situatia mea era critica pe plan profesional. Sfarsitul primului semestru ma aducea cu un picior in groapa la matematica si chimie. Am scapat, cu mari emotii, media 5 la amandoua. La fel si la fizica.
Pe plan social in ianuarie, nu prea multe. Socializat cu colegii de clasa mai degraba, caci e frig in ianuarie.
Februarie a adus dupa sine cam aceleasi lucruri ca si in ianuarie. Acum vad ce iarna monotona am avut. Stiu ca prin februarie am inceput sa citesc cate ceva, Anna Karenina, si Fantoma de la Opera.
Martie, primavara, soare, dragut din cate tin minte. Reiesirea la lumina, pe un fundal galben.
Aprilie, Paste, excursia la Sibiu, n-am simtit cand a trecut.
Mai, deja sfarsit de sezon, bla bla bla?
Iunie, injumatatirea clasei, like hahah i’m gonna die after it. :-s Pierderea aparenta a sprijinului moral si social in Madgearu.
In vara am iesit mai mult decat credeam ca o s-o pot face, late night calls hahahahahaha n-o sa uit niciodata.
Toamna m-a gasit in scoala cu o clasa noua pe care nu prea o cunoasteam mmm. Si cativa colegi de la clasa veche, Razviii si Sandrutza va pupa Gabeeeh cu ocazia asta. Si pe Chircutza. 😀
In octombrie n-am facut mai nimic tinand cont ca noi practic nu prea existam ca clasa, fiecare-n bisericuta lui. Da’ mi-am deschis blogu’.
Noiembrie a adus primele raze de soare siii odata cu Bratislava a venit caldura, si momentele in care-am aflat ca exista viata dupa 10F, si ar putea fi o viata roz si buna. Va pupa Gabeeeh pe toti care-am fost prin strainataturi si sa ne vedem cu bine pe 4 ;*
In decembrie m-am ocupat cu absolut nimic, ca doar e vacanta!

Colegi, prieteni, sora si parinti, asta a fost un an care-a trecut atat de repede incat va multumesc. Sa treaca si 2010 la fel de repede, si 2011 ca sa dam bacu’ si sa ne intalnim toti pe-o plaja. Pupiiiiiiiiiiii ;*

O sa-mi fac si un wishlist. :/
Revelion acasica, cel mai probabil. 😀

10 răspunsuri to “2009 mai pe scurt.”

  1. ai uitat de faza cu forumu’, maa 😀

  2. am evitat ”dinadins”. :))))

  3. Cum n-ai facut nimic in decembrie? 😦
    De ce sa eviti poate cel mai important eveniment monden al anului? :)))

  4. Aii…ce mai an:)) ..Si prin cate am trecut~x(…Bratislava:x Certuri:)) Ahh..mai vreau:x

  5. Românca Alina Says:

    Nu mai scap de Madgearu pe al tau blog. In afar’ de countdown-ul cu melodii si piese, dau de „cacat” constant ..
    Chiar asa aducatoare de Apocalipsa ii clasa a unspea ?! Ptiu, hait, ca deja incep sa ma imaginez cu o cravatica rosie la gat si legitimatia la piept .

    • a 11-a e foarte faina pan’ acu. adica io la contracte n-am nicio gara cu nimic, vorbind aici de materiile de profil. ;-??
      atat ca-i nasol ca se schimba clasele si-ti pierzi c00legootzyy. :))))
      dar s-ar putea ca asta sa fie o chestie buna, cum descopar io cu timpu’.

  6. Românca Alina Says:

    PIERDEREA COLEGILOR !!! E ca si cum mi-ai oferi o noua viata, si un lant hotelier „Hilton” .
    Adevar sa graiesti, gab333h ! :))

  7. gabbbbbeeeeeeeeeeeh, sa ai un an nou fericittttt >:D<
    te pupa kiddo!

Lasă un răspuns

