They can say whateva’.

Si cica incepe scoala luni? Whoa.
Nu stiu pe unde-auzisem eu ca s-ar putea sa recuperam zilele de greva ale profilor. That’d be a big brown bullshit. Adica sambata la scoala, stiu ca am mai experimentat noi chestia asta cand eram mai mici. Eram clasa a 6-a parca, intr-o iarna, si ma duceam la scoala. NE duceam la scoala pentru ca se puneau absente de nu. Sper sa nu se intample asa si-acum.
Cum ar arata sambata ca zi de scoala in ianuarie?!
Ar fi a 6-a dimineata in care-mi ingheata nasu’ de frig.
Ar fi a 6-a dimineata in care mi-ar fi somn.
A 6-a dimineata cand constat ca: ”Vai, noi chiar am avut de scris? Ne si asculta? O sa raman corigent”.
Si alte minunate constatari.

Oricum, ideea de scoala nu ma mai atrage. Pana acum n-am avut niciun profesor in liceu de care sa-mi fie super-frica. Caci am trecut pana acum de profii de care mi-a fost frica. M-am invatat prost, sa trec ca pestele prin apa peste toate, vezi fizica, si economistii din Madgearu stiu prea bine cine era profa, mate la care-s bata, engleza meh stiti problema, si alte cateva cosmaruri mai mici. Si tocmai pentru ca m-am invatat asa sa trec peste toate materiile fara sa-mi dau un mare interes, s-ar putea ca peste o luna sa postez pe acest minunat blog ca am ramas corigent la vreo 2 materii. Dar pana atunci sa ne pastram optimismul. Poate poate trec. Am de gand oricum sa invat la economie, macar o data semestrul asta, cat sa ma asculte si sa-mi puna un 8 sau 9 salvator. Frica mea cea mare: matematica. Tinand cont ca in clasa am inteles, da’ la lucrari o.O o.O o.O, da, mi-e frica. Brrrm.

Prima saptamana de scoala o sa fie ingrozitoare. Prima ora, luni, avem romana. Tabloul orei se picteaza incet.

-Stiu ca va e frig, ati venit din vacanta, dar haideti totusi sa ne concentram ca sa iasa totul bine.

O sa fie o ora naspa. Apoi mai avem cateva ore neimportante, pana la cea de economie care-o sa fie iadu’ pe pamant. Probabil ca:

-V-am adus tezele, dezastru. A, si mai aveati niste lucrari, le am si p-alea.

[sau, dupa cum am auzit ca se mai intampla…]

-V-am pierdut tezele si lucrarile, dar oricum stiu ca n-ati facut asa ca va pun 3.

M-ar multumi mai mult a 2-a varianta. =))

Martea, iar avem economie. Adaugati la ora asta si o ora de engleza, fix inainte de cea de economie. Rezulta astfel un atac de cord de toata frumusetea.

Miercuri, mate. In rest, absolut nimic problematic. O sa ne-aduca lucrarile bla bla, dezamagire de moment, emotii de moment, apoi chillin’.

Joi, romana. Si engleza. Blah blah.

2 ore de mate avem vineri. Si una de romana. Blah blah blah.

Ouch, si mi-am adus aminte ca miercuri dam teza la mate, si joi teza la romana. Ce praf sunt.

Urmeaza o saptamana de scoala, foarte, foarte solicitanta pentru gabeeeh. Urat.

Dar o sa recapitulez cate ceva, in spiritul lui Madgearu.

Pana una alta, mie mi-e cam dor de scoala asa. Nu stiu cum sa va spun.

xoxo…

Dream brother.

My killer.

My lover.

Lasă un răspuns

