Leapsa: Ale tale 10 ciudatenii.

Vad ca-n ultima vreme sunt numa’ in ciudatenii. I’m in the business of ciudatenii. But I like that, since I’m a weirdo. So. O minunata noua leapsa, primita de aceasta data de la Que Stii Oare?, si care-mi cere sa spun 10 lucruri ciudate despre mine. Acuma nu stiu cat de ciudate-or fi, dar eu unul le vad asa si ma complac in ciudatenia mea. Ok then.
· Fie vara, fie iarna, dorm cu sosete. Iarna mai ales. Vara totusi, daca simt ca mor de cald, le dau jos, cu greutate si parca nu ma-ndur.
· Cand merg pe undeva la cumparaturi/magazin, mereu imi iau mai multi bani decat stiu in prealabil ca-mi trebuiesc. Desigur, banii ajung de unde-au plecat, rar imi pastrez pentru mine.
· Turbez o zi fara muzica. Asta nu e atat de ciudat, dar considerand ca mai sunt oameni carora nu le pasa de muzica, aia-s ciudatii. Daca n-ascult ceva ce-mi place o zi intreaga, risc sa devin cam… morocanos.
· Adoram plimbarile in miez de noapte, in Pirinei. Si plimbarile in general, pe jos. Adesea pierdeam autobuzul care ne ducea la scoala dinadins, doar ca s-o iau la pas 3-4 kilometri pe jos pana in satul vecin, pana la institut. Asta faceam prin martie. Cu castile-n urechi… Munte, aw. Love.
. Ascult orice gen de muzica, exceptand unu’ pe care nu-l ascult de buna voie, dar il tolerez daca e nevoie. Dar pot sa am treceri foarte ciudate. Pop jegos – *insert weird genre here*
· Ador ploaia si vremea innorata. Oricand ar fi ea. Mai putin iarna! Mai putin acum, ca m-apuca gandurile naspa, like iarna si ploaia nu fac casa buna.
· Nu imi plac noile cunostiinte. Gen, colegi noi, medii noi, multi oameni noi deodata. Si am trecut prin destule schimbari din astea. Pot parea anti-social la inceput pentru grupul nou in care intru. Ciudat, antipatic, enervant. Dar o data ce cunosc omul bine, ma cunoaste si el.
. Detest inmormantarile. Ingrozitoare, deprimante. Vreau sa fiu incinerat.
. Nu prea-mi place sa am musafiri. Nu stiu de ce, imi simt spatiul invadat. De fapt, imi cam place sa stau singur.
. Nu-mi plac satele. Am ramas cu sechele de cand am stat intr-unul. Mi-e bine unde stau acum. Desigur, m-as muta fara sa clipesc, dar asta e alta parte.

Descopar ca nu-s asa weirdo. Cred. Sper.

Sa mearga mai departe la cine vrea. 🙂

2 răspunsuri to “Leapsa: Ale tale 10 ciudatenii.”

  1. Raducanu Gabriel Ionut Says:

    wtf :))

  2. n-am facut eu nimic, pisica e de vina!!!

Lasă un răspuns

