Best sounds of 2009. 6.

Am ajuns si la locul 6. Pana acum avem:

8. Portishead – Third
7. Paramore – The final RIOT!

daca vorbim de albume.

8. The xx – Islands

7. Muse – Undisclosed desires

referindu-ne la melodii.

Trofeul pentru a 6-a piesa a anului merge la!!!!!!!!!!!!!

Paramore – Ignorance. Primul single de pe al 3-lea si cel mai recent album al formatiei, brand new eyes, este cea mai ascultata piesa de pe last.fm-ul meu de anul acesta. 421 plays. Cu toate astea, nu consider melodia ca fiind melodia mea preferata a acestui an. Asadar, Ignorance, pozitia a 6-a.

Trofeul pentru al 6-lea album al anului merge la!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ATB – Seven years. Album compilatie care reuneste toate succesele celebrului DJ in 7 ani de cariera (98-05), si care mi-a tinut de urat o saptamana intreaga, cat am fost home alone. 😀 Genial, nu dai skip la vreo melodie. ATB e cu totul altceva. Lalalalalalala.

Linkuri acum:

2 răspunsuri to “Best sounds of 2009. 6.”

  1. hai, hai!
    astept no.1 melodie – orice melodie BB
    no1. album – orice album BB

Lasă un răspuns

