Best sounds this year. 8.

Eh, cum la sfarsit de an se poarta topurile, iata-ma si pe mine intocmindu-mi clasamentele personale in domeniul pe care-l iubesc cel mai mult pe lumea asta, si anume muzica.

Suntem astazi la pozitia a 8-a, in clasamentul albumelor mele preferate (nu neaparat aparute anul acesta), ci pieselor mele preferate (cu aceeasi mentiune ca si la albume, piese nu neaparat din acest an).

Asadar, premiul pentru a 8-a piesa a anului merge la!!!!!!!!!

The xx – Islands, extrasa de pe albumul ”xx”, un album revelatie, ce a beneficiat de review-uri nu bune, ci foarte bune. Ma bucur ca am descoperit electronistii astia inainte ca charturile lor de pe last.fm s-o ia intr-adevar razna. 😀

Premiul pentru al 8-lea album al anului, merge la!!!!!!!!!!!

Portishead – Third. Aparut in 2008, cel de-al 3-lea album al duo-ului britanic mi-a acoperit urechile ceva vreme in toamna acestui an. Un trip-hop mmm traumatizant.

Si acum, linkuri.




3 răspunsuri to “Best sounds this year. 8.”

  1. Salut,am primit comm tau si te-am adaugat in blogroll.Craciun fericit!:)

  2. Craciun Fericit alaturi de cei dragi!

  3. Sarbatorile se apropie cu pasi repezi. Zapada cade usor pe trotuar, globuletele asteapta in sertare nerabdatoare. Toti ne pregatim de Craciu.
    Cu ocazia acestei mari sarbatori iti urez cu multa dragoste si caldura Sarbatori fericite!!!
    Sper ca Mos Craciun 🙂 sa-ti aduca tot ce iti doresti si multa sanatate.

Lasă un răspuns

