Pentru bravonet.

Discutia urmatoare e amuzanta, fosti co-forumisti! Recunoasteti. 🙂

gabi.: hai sa mergem la intalnirea forumistilor ))
eu Roz: fac astia intalnire?
gabi.: da, duminica
eu Roz: bucurestenii, nu?
gabi.: pai cam da
eu Roz: mi-e frica de lp
eu Roz: nu vin
gabi.:
gabi.: doamne ce-ar iesi..
gabi.: sau poate n-ar fi asa rau
eu Roz: ce cearta!
eu Roz:
gabi.: emo-kidsii ar fi de partea noastra
gabi.: sigur
eu Roz: da
eu Roz: + 2 palme de-alea romantice de caciula
gabi.: )
gabi.: desgraciados!!!
eu Roz: )
eu Roz: sa mor, eu n-as vrea sa ma intalnesc cu forumistii
eu Roz: nici daca as sta in bucurest
gabi.: eu m-as purta super aiurea cred
gabi.: de dus m-as duce
gabi.: da’ n-as fi eu
eu Roz: de ce?))
gabi.: de curiozitate, nah
gabi.: dar as fi mult prea atent la unele chestii cred
gabi.: cred.
gabi.: si tacut asa
gabi.:
eu Roz: mi2
eu Roz: o singura data m-am vazut cu cineva de pe forum
eu Roz: si nu-mi mai trebuie ever
eu Roz:
gabi.: cu cine?
eu Roz: un tip de pe coolgirl
gabi.: n-am prea stat pe coolgirl
gabi.: adica.. n-am stat
eu Roz: nici eu
eu Roz: da’ cu el vbeam pe mess
eu Roz: stiu ca-i vazusem id-ul intr-un printscreen si l-am bagat in lista
eu Roz: si vorbeam mult
eu Roz: si a venit odata in bv
eu Roz: si ne-am vazut
eu Roz: si eram atat de si si
eu Roz: a fost penibil
gabi.:
gabi.: cati ani aveai?
eu Roz: 15
eu Roz:
gabi.:
eu Roz: si el vreo 23
eu Roz:
gabi.:
gabi.: super
gabi.: io cu nighthope am avut singura intalnire planificata
eu Roz:
gabi.: a fost teribil
eu Roz: adica?
gabi.: pai am ajuns la sibiu pe la 13
gabi.: am urcat intr-un turn mega inalt
gabi.: cu scari din alea de se miscau
gabi.: am coborat
gabi.: si m-am dus la meeting
gabi.: eram leoarca
gabi.: gafaiam
eu Roz:
gabi.: imi tremurau picioarele de la turnu’ ala
gabi.: a fost groaznic! apoi am mai stat noi ce-am mai stat, eu m-am purtat exemplar
gabi.: a durat cam 35 de minute
eu Roz:
eu Roz: la mine a durat 3-4 ore
eu Roz: deci zi mersi
gabi.: pai eu vroiam sa dureze
gabi.: da’..
gabi.: imprejurarile
eu Roz: )))))
eu Roz: si eu de atunci am jurat ca nu ma mai intalnesc cu nimeni
eu Roz: desi am vazut-o pe metra vara asta si in brasov si in vama
eu Roz: si puteam sa ma intalnesc si cu voodoo si dudette
gabi.:
gabi.: asa cu cate-un user n-as avea nimic impotriva
gabi.: da’ la grup e complicat, cred
gabi.: gen
gabi.: 20 de ochi toti
eu Roz: ‘tu cine ziceai ca esti?)
gabi.:
gabi.: buna..
gabi.: da..
gabi.: a..
eu Roz: ok…
gabi.:
gabi.: asa ar fi cu astia de pe bravo
gabi.: noroc ca se duc si emo kizii
gabi.: ca sa destinda atmosfera
gabi.: dar cu astia de pe bravo, toti suntem moi asa, toti
gabi.: n-ar avea cine
eu Roz: eu nu-s moale!
gabi.: dar ai fi in caz de intalnire
gabi.: nu cred ca te-ai baga tu: ba ratatilor, scoateti un cuvant!
gabi.:
eu Roz: daca ne-am intalni toti
gabi.: sau
eu Roz: cred ca as sta cu amina si cu tine intr-un colt
eu Roz:
gabi.: ))
eu Roz: oricum eu l-as lua pe al meu bff ca are si el 4 posturi
eu Roz:
eu Roz: si as avea cu cin’ sa stau
gabi.:
gabi.: tradare.
gabi.: eu cu amina ne-am gasi alt colt
gabi.: ne-ar exila toti
eu Roz: ))
gabi.: ”nenorocitilor, cersiti la alta masa!!”
gabi.: noi:
eu Roz: eu si emokidzii nu v-am exila
gabi.: awww :
gabi.:
eu Roz: dar ar veni lp sa ne mute dintii
gabi.: postez asta pe blogu’ meu
eu Roz: a. ok
gabi.: si le dau mass astora
gabi.:
eu Roz: ok!
eu Roz: oricum, ar fi foarte tare
eu Roz: sa aparem duminica
eu Roz is typing…

Ne primiti? 😀 😀 😀 😀 😀
Discutie avuta cuuuuu minunata Teia @ http://noptidevara.wordpress.com

16 răspunsuri to “Pentru bravonet.”

  1. ghemotocroz Says:

    hehe. :)).

  2. owwwwwwwww, theiaaaa, ai sta cu mine si cu gabi in coltul exilatilor 8->. ce draguuut :D.

  3. Mi-ai cerut un link exchange si il facem pentru ca in general nu refuz nicio propunere de genul asta. Cred ca stii deja adresa http://www.lainceputdedrum.com si titlul este La inceput de drum . Spor la promovare si atentie ca sunt cu ochiul pe tine 🙂

  4. Si pe mine m-ati primi dac-as veni :o3?
    M-ati pune intr-un alt colt… stiu. ;<

  5. ionut andrisan Says:

    done – ionut andrisan – http://artistu05.wordpress.com

  6. Un batranel cu chip drag
    A aparut la tine in prag,
    Sa nu-l gonesti ,e Mos Craciun
    Si iti aduce un an mai bun !
    Sfanta seara de Craciun,
    Langa brad si langa foc
    Sa iti aduca mult noroc!

    cu drag, strumfita cu esarfa ei colorata (www.questioare.com)

  7. ghemotocroz Says:

    ce de commenturi ai la postu’ asta. ma faci celebra, buah`. muah`.

Lasă un răspuns

