Ce e nou.

Mmm afara a nins si inca ninge in draci. Vreau afara.

Urasc Disney Channel din tot sufletul. Reclamele de pe Disney Channel sunt patetice si se repeta la infinit.

Ador Kid vs. Kat, de pe Disney Channel.

Am inceput sa ma joc Formula 1, la nivel de novice,  de 2 zile. Deja m-am plictisit; castig tot.

Inca nu stiu daca sa scriu foarte des pe blog tot felu’ de tampenii mici, sau rar si o tampenie mare da’ buna. Rea, da’ buna.

Mi-am facut un test IQ, pe http://www.testq.com
Mi-a iesit 117. O fi bine, n-o fi bine. La unele intrebari am pus la nimereala raspunsul, dar totusi.

Curious fact:

For you, life is a series of equations. Your brain is naturally predisposed to intense mathematical acuity, and your understanding of numerical problems is unparalleled.

Rezulta ca testul este foarte gresit. Sa nu il faceti acasa.

M-am indragostit de 30 Seconds to Mars feat. Kanye West.

Nu de toti 4, ci de o melodie de-a lor, de pe ultimu’ album 30 StM, This is war.

Melodia inculpata, Hurricane.

O sa gasiti un link care duce spre melodie la sfarsitul acestui post deosebit de interesant si educativ.

You say you wrong, you wrong, I’m right, I’m right, you’re wrong, we fight
Ok, I’m running from the light, running from the day to night
Oh, the quiet silence defines our misery
The riot inside keeps trying to visit me
No matter how we try, it’s too much history
Too many bad notes playing in our symphony.

Divina melodie.

Revin. Ce mai e nou? Mai e putin pana la sfarsitul acestui post din blog, foarte ingenios dupa cum spuneam.

MMMMM.

AAAAAA.

UUUUUU.

DDDDDDD.

EEEEEEE.

OARE CINEVA?!

Haha.

xoxo, emergency.

Un răspuns to “Ce e nou.”

  1. Chiar geniala melodie.

Lasă un răspuns

