Whoa, whoa!

Cam asta a fost reactia mea cand am vazut ce-i afara, de dimineata. Tinand cont ca iarna trecuta nu a nins mai deloc, pot spune ca toata lumea are motive sa fie fericita pentru ca in sfarsit e zapada!

And we’ve got everybody singing, whoa, whoa, whoa, whoa!

\:D/

Mi-am adus aminte. Cand eram mic, detestam zapada! Mama ma tortura scotandu-ma afara prin zapada, imi era pur si simplu frica de ea. Nu stiu de ce. Eh, pe la 10-11 ani asa mi s-a dezvoltat o manie pentru ninsoare. Asadar, in fiecare iarna ma uit de vreo 20 de ori pe seara pe geam, sa vad daca ninge. Si da, acum ninge si ninge frumos. Abia astept sa ies afara.

Mmmm, veniti la munte? :))

I don’t want to start over again… but.

And we’ve got everybody singing whoa, whoa, whoa, whoa!

Ador iarna. Da!

Va pup si va iubesc. Copyrights @Sandra.

Un răspuns to “Whoa, whoa!”

  1. Românca Alina Says:

    Me too !
    Duuuupa cativa ani buni de non-ninsoare, de purtat geci scurte pe timp de iarna prin Ploiesti, pot spune ca asta ii iarna mea perfecta. Daca ar fi si de Craciun asa, cre’ ca n-as mai da p-acas’ .

Lasă un răspuns

