Bijoux Saga. Unique. Elegant. Bright. Volumul 5.

Previously, on Bijoux Saga:

– Budapesta

–  Viena

– Prima zi de targ, in Bratislava.

Miercuri, ultima zi din drumetie, ultima zi din aventura, cea mai plina zi.

Sa incepem cu inceputul. Ne trezim de dimineata, obositi si vai de noi. Bla bla, aceeasi rutina urata de dimineata. Mentionez ca a fost o trezire foarte urata, pentru ca pe timpul noptii vijelia care a lovit capitala slovaca Bratislava ne-a deschis geamurile, la propriu. Brrrm. Creepy.

Asadar, ne trezim. Aud cumva o voce care-mi spune sa ma trezesc. Da’ voce frate. Ma gandesc ca e Scaraotchi si c-a venit sa ma omoare in ultima zi de targ cand mi-e lumea mai draga. De fapt, e Teodor. O maiculita Domnului, ce-a patit. Nu-si permite sa ramana fara glas, tocmai cand prezentarea in PowerPoint a firmei lui, de care s-a ocupat, urmeaza pe la 10 si jumatate. ;s

Rutina, bla bla. Costum, imbraca-te. Eu nu mai am nicio emotie, avand in vedere ca de PowerPoint am scapat ieri. Celelalte doua firme, Lotus si Magic Design, urmeaza astazi.

Ajungem la targ. Foarte aglomerat, inca de la ora 9. A fost o zi foarte aglomerata din punct de vedere al tranzactiilor, tinand cont ca marti am stat mai mult degeaba, miercuri lumea venea la standuri ca si cum ar fi fost teleghidata. Obositor. Powerpoint-ul fetelor de la Magic Design urmeaza la ora 09:24. Cele 3 ”fata-esti-broccoli-la-cap” sunt emotionate din cale-afara, Elizabeth o sa poarte o rochie de mireasa, micutul si fragilul Lotus Mihaita Sebicu o sa-i fie mire, in timp ce Andreea ratacita o sa-si sustina cauza. Dureaza vreo 5 minute pana la amenajarea scenei, masa, buchete de flori, lumanari, ajut si eu cu ce pot.

Incep fetele. Andreea, un pic cam prea zambareata in timpul celor aproximativ 5 minute ale prezentarii, declara ca a simtit un exuberant sentiment de fericire. A circulat feelingu’ ala peste tot in sala. Trecem peste Magic Design, ne intoarcem care la casa lui. Aglomerat la stand. 😐 Tranzactii, Ana si Sandra mai au putin si se omoara. Din nou. Ma umplu de draci, trag aer in piept, revin.

Prezentarea lotusilor, condusa de Teodor, a decurs cum trebuia. Aici am din nou un sentiment de mahnire, like ”si eu puteam sa merg asa bine”. Nu e ceva rau sa recunosc chestia asta, sper. Frumoasa prezentare, ropote de aplauze, felicitari din nou pentru ea!

Pana la 14:30, niciun eveniment notabil. Continuam cu tranzactiile incheiate cu alte firme din targ.

Si iata-ne la decernarea premiilor pentru activitatile firmelor de exercitiu! The romanian corner, Lotus, Magic Design, Bijoux, si fetele de la o firma din Baile Olanesti, Tihlla sau ceva de cam asa. Suntem rupti de emotii. Si e atat de enervant cand incep discursurile, whoa! Apoi, muzica. Mentionez ca am auzit o gramada de melodii ale unor autohtoni romanesti la targul ala! Inna, Akcent, Morandi, o vecina de stand stia pana si de Claudia Pavel, fosta Candy. Revin. Muzica, Pitbull – I know you want me, incepe melodia, incepem sa aratam cu degetul spre trofee, niste cupe simpatice, pe fundal fiind versul cu ”I know you want me, You know I want you”. That was a funny moment.

Alte cateva melodii. Simt emotiile lotusilor, pesimismul colegelor mele de firma. Eu pastrez pe undeva o bruma de speranta. Stiu ca n-am avut cea mai buna firma, stiu ca eu puteam mult, dar am reusit ceva mediu, asta desigur dupa standardele mele. Pentru noi, important era sa nu ne intoarcem cu mana goala, ca sa nu dam apa la moara celor care chiar nu au avut incredere in noi. Si au fost multi. Asadar, eu ma multumeam si pentru premiu ”Cea mai frumoasa scama”. Era o cupa, un premiu pentru ceva de bine, sper, era ceva cu care ne intorceam! Premiile ce urmeaza a fi decernate. ”Cel mai bun slogan”, ”Cel mai bun catalog”, ”Cel mai bun stand”, ”Cel mai bun PowerPoint”, ”Cel mai bun reprezentant al unei firme de exercitiu”, ”Cea mai buna firma”. Si sa ma mai contrazica careva daca uit.

Si prezentatorii incep cu niste premii speciale. Eu incep sa ma rog, agnosticul din mine isi regaseste credinta divina, inspiratia, drumul spre credinta. Ne luam de maini, mai multe figuri din astea obisnuite pentru emotii puternice, pentru dorinta si ambitie. Precizez ca slovacii erau total paraleli cu festivitatea. Firmele din Slovacia nu au batut 18 ore pe drum, in frig, intr-un microbuz, desigur. Revenim.

Premii speciale. Apoi se anunta locul 3 la categoria ”Cel mai bun slogan”. Incep sa ma gandesc la sloganul nostru. Ce dracu’ slogan are Bijoux. Locul 2. Bla bla. Asteptam categoria cataloage mai degraba, acolo ne puneam si noi sperante. Catalogul chiar e fain, din 85 de alte cataloage trebuie sa ia ceva. Speram.

-And the big prize for the best slogan goes to… BIJOUX LTD., PLOIESTI.

Si iata coltul romanilor tipand. Si iata-ma cu pamantul sub picioare, iata-ma ametit, confuz. Sandra si Ana incep sa planga; probabil ca slovacii se uitau la noi like.. ”Astia au depasit criza financiara de se bucura atat?!”. Murim. Urcam pe scena, uzi leoarca. Cel mai bine m-am simtit cand colegii de la Lotus s-au bucurat pentru noi, Bebe urla ca si cand facea parte dintr-o trupa de screamo, toata lumea ne-a felicitat, toti erau fericiti pentru noi. Incerc sa o sun pe profesoara coordonatoare a firmei noastre, care din pacate nu a putut sa vina cu noi; nu raspunde.

Unique. Elegant. Bright.

Continua decernarea premiilor. Cel mai bun stand.

And the big prize for the best stand goes to… LOTUS LTD., PLOIESTI

<3. Bravo, bravo, bravo! Laura e moarta de extaz, toti sunt foarte fericiti, ne bucuram pentru ei la fel cum s-au bucurat si ei pentru noi. Un premiu meritat, si poate-si mai meritau premii. Felicitari, fetelor! Sa va faceti frumi!

Incerc in continuare sa dau de profa coordonator, nu raspunde, ma retrag intr-un colt ca s-aud telefonul, in timp ce Teodor castiga marele premiu pentru cel mai bun reprezentant al unei firme de exercitiu! Debandada, si tocmai atunci nu sunt si eu acolo. Fericire muulta. Mai urmeaza premiile pentru cataloage, si PowerPoint, unde din pacate niciuna din cele 3 firme nu reuseste sa puna mana pe ceva. Dezamagire pentru catalog?! De unde, avem deja un premiu. Lotusii sunt dezamagiti pentru PowerPoint. Or s-o mai tina asa o ora, 2.

Iata-le undeva planse toate pe fetele de la Magic Design. Pana acum nu au niciun premiu, si a mai ramas o categorie, la cea mai buna firma per total.

-And the 3rd place for the best firm goes to… Magic Design LTD., Ploiesti!

WHOA! Am aproximativ jumatate din bucuria pe care-am avut-o pentru momentul in care-am castigat noi. Super. Fetele mor de fericire, cu tupeu inainte! Locurile 2 si 1 la categoria asta merg din pacate, in alta parte.

Ne dezafectam standurile, printre felicitari si urari de bine, telefoane multe si vesti noi. Drumul spre hotel anunta deja pregatirea terenului pentru urmatoarea competitie, targul regional de la Ploiesti, unde participa toate firmele din liceu. Competitia, o spun de pe-acum, va fi mai acerba decat la Bratislava. Ianuarie, venim. Eu unul sper la mai multa implicare din partea firmei mele, atat. Si stiu ca o sa fie bine. Doar sa fim toti, 10.

Coboram la restaurantul hotelului, pentru cina. Mergem apoi pe singurul pod cu un singur pilon din lume, urcam intr-un lift maaare, ne urca deasupra Bratislavei. Super. Intru putin pe net apoi, ca sa dau sfoara-n tara despre premiu si-asa. Dupa care, in camera la Lotusii mei cu care deja mi-e dor sa convietuiesc!

Let’s start a RIOT! Bere, WHAT, WHAT THE FUCK?! Muzica, si bataia cu perne, si nemtii aia care se intrebau de ce coboram desculti in pijamale, si tot ei au gasit raspunsul: PARTY! si vecinii din camerele celelalte care se intrebau ce se intampla si cine darama hotelul, si tot vroiam sa facem mai multe! AWESOME.

Somn pe la 3. Trezire la 9, dus, bagaj si mic dejun. Ţomping. Microbuz. Destinatia: Ploiesti. Am parasit Bratislava la 13:15, am ajuns la Ploiesti pe la 07:25, dupa un drum lung, rece, murdar, drum pe care ne-am simtit bine, toti 12. Si asta a contat, a contat mult. Acasa, somn. Mult.

Nu stiu sa spun dac-am invatat ceva din excursia asta. Poate ca mai am nevoie de timp, si experiente de genul asta, ca sa compar. Tot ce stiu e ca a fost beyond words. Cu orice probleme. Toata lumea, minunata. Mi-e dor de toti deja. O sa fie o vacanta luunga. Si daca nu facem Revelionul impreuna, macar la patinoar sa mergem! Si va pup si tin la voi. Lotusii si Broccoli, sa ne-auzim cu bine!

Cat despre miercuri, momentul premiului firmei mele, citat din Flyleaf – Treasure.

That day I felt like I’d become something treasured; different.

xoxo, emergency.

Oh and post data, I’m getting worldwide recognition!

2 răspunsuri to “Bijoux Saga. Unique. Elegant. Bright. Volumul 5.”

  1. Da, a fost foarte dragut. Si mie imi este dor de toti, si poate ne vedem la patinoar. Vacanta placuta…and God bless you.

Lasă un răspuns

