Sentimentalisme. C-asa-i frumos. (2).

Astazi a fost din nou papusa din mainile mele. Sau, reformulez, a fost pentru prima data o papusa in mainile mele. Am tras-o de par, i-am scos o mana, si un picior, si am lasat-o fara un pantof. Am dezbracat-o de rochie, am trantit-o usor pe canapea, paru-i blond i se revarsa peste o picatura de transpiratie ce ii curgea usor de undeva din tample. Ochi-i verzi ma priveau cu o usoara indoiala, de parca nu stiam exact ce sa fac. Parol! Normal ca stiam. Ajunsesem amandoi dezbracati pe canapea, atingandu-i umerii de plastic. Se ridica sa plece, dar a plecat de atatea ori, incat m-am plictisit, si stiu ca se va intoarce, pentru ca probabil si-a uitat o mana, sau o jumatate de inima. I le dau inapoi, cu toata forta, si dragostea din mine, si ochi-i verzi par sa aiba o clipire ceva mai diferita fata de cea de obicei, imi multumesc cu destul de multa candoare, iar eu ii rasplatesc cu degetul ce ridica un fir de praf de pe firele acelea de iarba, genele. O data totul incheiat, papusa se intoarce la rutina, statul pe biblioteca, iar eu, papusarul, continui sa-mi astept instrumentul de atractie a publicului in teatru, fara sa-mi dau seama, normal, ca bucata de plastic ma manuieste in cel mai josnic mod, cu mainile ei.

Eu ti-am alergat prin vene,

ti-am suflat cu dor pe gene.

Eu ti-am upgradat sarutul, ti-am iubit necunoscutul.

Am fost zmeul tau mereu,

sa ma tii in vant nu-i greu,

N-ai stiut sa tragi de sfori,

am cazut de mii de ori, am cazut de mii, de ori.

Trebuie sa zbori.

Sa fac dragoste cu ploaia,

sa fac dragoste cu vantul,

sa fac dragoste cu cerul,

sa ma-ntind pe tot pamantul.

Stelele-s pistruii noptii,

luna-i amintirea zilei,

norii sunt cearsaf de soare,

ei ma vor uita de tine, ma vor uita de tine,

linistea va curge-n mine.

Un răspuns to “Sentimentalisme. C-asa-i frumos. (2).”

  1. tot bad romance ramane baza 😀

Lasă un răspuns

