God is love, now dance in the dark.

Oh, isn’t he?

Astazi am cazut din norisori exact pe pamant, in cur fund.

Ma rog. Rezumat.

La scumpa si sfanta ora de romana, nimic. Mi-era somn/rau, am stat degeaba. Ma mir si eu.

Franceza, la fel.

Engleza. Pac, m-asculta! Whoa. Mi-amintesc si vorbesc cu mine: ”ai citit ceva aseara, imposibil sa nu mai stii nimic.” Eh? Mult mai optimist.

Profa: ”If clauses.”

Eu: ”:|”

Profa: ”Mi le zici azi, ca nu stau dupa tine.”

Asta e fraza ei magica, demoralizatoare, fie te pisi pe tine dupa ce

spune asta, fie te-arunci de la etajul 2.

Dar, undeva, exista un Dumnezeu si pentru mine! Si iata cum de la clasa de turism apar 3 elevi sa ia niste manuale. Colega de banca deschide repede caietelul, si Gabi isi aduce aminte if clausurile. Pac, i le spun. Ma mai intreaba ea ceva pe-acolo, in mare m-am descurcat. Mi-a pus 7. Avand in vedere ca jumatate de clasa are 2 si 3 la oral, eu-s multumit. Da.

La istorie, ultima ora ever cu profa de-acum, ma asteptam sincer la mai multa drama! Profa n-a vrut drama, noi vroiam drama, si ”la revedere doamna, va iubim”, si rahatele d-astea, insa doamna a pastrat o oarecare raceala, poate ca-i parea si dansei rau ca pleaca, but hey, there’s a little boy comin, no use in cryin! Sa fie fericiti.

A urmat apoi ora de planificare, ora care ar trebui sa se numeasca ”Asta-trebuie-sa-facem-pentru-Bratislava”. Apatie.

Eh, cand credeam ca nimic din ziua asta nu mai poate fi salvat, VINE ORA DE RELIGIE!

Asteptam cu sufletul la gura -not-, sa intre nenea cu sutana si cu barba sa ne deschida mintile spre orizonturile Raiului, insa pe usa se aventureaza o pipernicita gata s-o ia vantul, tunsa pana la umeri, si parc-avea si ochelari. Adunata deci de pe garla, femeia vine si ne spune ca-i tine locul parintelui. Ma rog. Spunem rugaciunea, mai stam putin, si se ajunge la o dezbatere din iad pe care n-am avut-o pana acum cu parintele-care-conduce-o-Dacie. Si iata-l pe colegul Teodor aparandu-si convingerile ateiste in fata creaturei gata sa ne inghita cu credinta ei enorma. Cel mai inteligenta fraza spusa de Teodor in apararea lipsei lui de credinta in Dumnezeu, si in apararea pana la urma a Dumnezeu-nu-exista-tu-esti-proasta-iar-eu-nu, a fost:

Eu sunt ateu pe jumatate; nu incerc sa conving si pe altii ca Dumnezeu nu exista.

Well, that was smart. Majoritatea ateilor incearca, dupa cum spune si colegul, sa indoctrineze. Dumnezeu nu exista, esti prea dobitoc sa crezi ca exista, hahaha, mori. Eh, asta e o tampenie, sa bagi pe gat convingerea asta, pentru ca nu ai cum s-o schimbi pe Baba Leana care crede, nici pe copilul de clasa I care stie ca-l cearta Doamne Doamne daca spala niste rate pe picioare, dupa care le inneaca. (experienta proprie, am stat cu frica verisoara cu moartea 2 saptamani, frica de furia divina).

Profa tot cere argumente cum ca Dumnezeu nu exista, dar interesant este ca ea  nu da niciunul, considerand ca e suficient sa crezi! Bai deci asta e tampenie in stare pura. Apoi intreaba daca mai e cineva ca Teodor in clasa. Gen: ”Copilasii Mantuitorului, mai avem vreun posedat in clasa?” Si iat-o pe colega din banca a 3-a, afirmand senin ca ea crede intr-unul Dumnezeu, dar refuza teoria cum ca ar fi existat un Adam si Eva; ea mai afirma ca Biblia i se pare o carte SF. Departe de adevar nu e fata, am incercat sa citesc, insa nu am rezistat. Ok. Profa mai are putin si face un infarct miocardic. Tipa din a 3-a banca ia foc cu explicatiile, tipa de la catedra ramane putin crucis pentru ca desigur, este obisnuita ca elevii ei sa doarma la ore ascultandu-i pildele, si sa copieze la lucrari. Insa creatura mai are un as in maneca.

-Copii, voi credeti in Dumnezeu? Sa ridice mana cine crede.

Masele de oameni innebunite isi ridica mainile in aer, crezandu-se in club, isteria incepe.

-Aaa, credeam ca sunteti mai multi ca ei.

Huaaaa, leprosii! Dupa asta vine cu exemplul ala penal, ”m-am rugat la Doamne Doamne si-am primit ce-am vrut”.  Pe undeva prin ora asta a aparut si gabeeeh, spunand ca el e neutru in toata povestea si ca subiectul capata proportii mult prea mari. Asadar, pentru fanii mei, eu nu caut credinta in Dumnezeu, nu caut probe sa-i contest existenta, nici probe sa demonstrez lumii ca vai El e acolo. Daca e sa fie sanatos. Daca nu e, tot viata mea merge mai departe.

Pentru ca subiectul intr-adevar, e mai amplificat decat ar trebui sa fie. Insa cred ca nu doar credinciosii get-beget fac asta, un rol important avandu-l si ateii insetati de demonstratii si scheme, care nu fac decat sa ”intarate” pe baba Leana care crede in taica parinte si merge la slujbe.

Duminica dimineata e mult mai faina uitandu-te la desene animate, oricum.

xoxo, emergency.

le: si totusi, parca in postul asta ce-am scris suna a ateism 100%. dar ce-am scris este corect. fapte reale.

7 răspunsuri to “God is love, now dance in the dark.”

  1. link exchange?!

    blogu meu–>

    http://seducatori.blogspot.com

    Nume: News
    daca mai adaugat trimite mesaj cu adresa ta 🙂
    O zi buna.
    Pentru mai multe detalii intrati pe blog.

  2. gata esti si la mine.
    spor la scris si sa ne mai auzim.

  3. gata, te-am trecut.

    🙂

    trece-ma cu „Que Stii Oare?”

    merci.

  4. Eu te-am adaugat,urmezi u.Poti sa ma treci …:::AnnyA:::…MS
    Apropo,mi-e dor de liceu :))

Lasă un răspuns

