daca insisti.

Doamne ce bine m-am simtit ieri!! A fost o zi roz si pufoasa. Am ajuns acas’, am inceput sa cant, ”4 zile de scoalaaaaa”, si iata c-au ramas doar 3. 😀 And say yay for Bratislava! Chiar daca gandurile negre privind niste proceduri legale ma bantuie, eu stiu ca totul va fi bine foarte bine si ca o sa ma urc in autocar si o sa plec peste rau, si prin padure!

O luna de vacanta bai frate! Bijoux for the win!

Tot ieri am vazut mult-asteptatul Saw 6. Monstruos, ca de obicei. Am vazut primul film din serie din curiozitate, prin august, apoi le-am vazut pe toate in vreo 2 saptamani. Si whoa, cat am asteptat 6-le intr-o calitate decenta! A fost sangeros, as I said. Cea mai naspa faza… taiatul mainii. M-a scarbit pana la limita. x_x Ma rog, au mai fost faze naspa, ca doar e Saw. Dar nu ai cum sa-l lasi. 😀 In concluzie, Saw for the win!

Astazi a aparut clipul oficial la ”Brick by boring brick”, al 2-lea single de pe albumul ”brand new eyes”, al formatiei Paramore. O sa public si o recenzie a albumului cat de curand si pe blog. =) Clipul imi place foarte mult, merge in paralel cu versurile, formatia canta o poveste prin clip. Nu as fi insistat daca eram in locul lor, puteau sa gaseasca la fel de bine o alta idee totusi, dar totusi, ei sunt Paramore si orice clip Paramore trebuie sa fie minunat! Asa ca asta este. Povestea unei fetite ce-si construieste o lume magica, pentru ca viata ei reala este tragica, nu se incheie cu happy-end, groapa sapata de Hayley Williams si Josh Farro o prind asadar la timp ca sa se salveze. Este primul clip Paramore cu Hayley blonda, si primul clip Paramore in care membrii formatiei nu apar cantand la instrumente. De fapt… membrii formatiei apar foarte putin in clip, exceptandu-i pe mai sus amintitii Hayley si Josh! 😀 So, Paramore for the win!

Paramore – Brick by boring brick (official video)

Asa, si am de gand sa mai cant niste cantece. Am descoperit, cu tot cu vecinii mei cred, ca am o voce foarte faina in bucatarie. : ))

Nici ziua de azi nu a fost rea, pentru ca m-am gandit tot timpul, 3 zile, 3 zile! Profa de engleza m-a intrebat dac-am baut ceva; eram foarte flower-power-head-in-clouds haha. Am dat lucrare la economie, cui ii pasa?! O mai vad abia la anul! Pana la anul mai e mult. Hahahaha, astazi ma gandesc ca viata e frumoasa. Dar ma intreb, cate zile o sa mai gandesc asa. Imi place de Gabi-cu-capul-in-nori destul de mult totusi. 😀

Acum ascult un cover Paramore facut dupa o anume Loretta Lynn, la piesa ”You ain’t woman enough”. Si ma binedispune al dracului de mult.

You ain’t woman enough (to take my man)

Super. Ar lipsi sa ninga. Cum va place viata?

Later edit: Am avut dreptate cu Oprescu, Geoana si Basescu, din postul alegeri. analist politic ma fac. :>

xoxo, emergency.

Un răspuns to “daca insisti.”

  1. analistul lu’ tata :)))))))

Lasă un răspuns

