Uzurpatoarea

Cerul era albastru cand noi il desenam galben. Lucrul asta ne intriga, dar e departe de un sentiment de dezamagire. Doar ca nu intelegem de ce se intampla. Insa nu intelegem multe lucruri… pe care-ar fi trebuit sa le cunoastem, mai bine decat oricine. Am cantat sub cer versuri albe, sub pamant eram optimisti. Desenam granite care ne separau de toti, cand doream. Poze care trebuiau sa ramana intr-un album foto, pus in sertarul bibliotecii, insa nu eram obisnuiti. Am decis sa ne obisnuim, deschizand gandurile si ochii. Atunci te-am privit prima data pe de-a intregul. Promisesem ca nu o sa cant despre iubire, daca nu exista. Dar tu, tu esti singura exceptie. Asa cum ochii-mi sunt verzi in soare, asa chitara-mi canta. Asa cum urechile-ti vorbesc in soapta, asa buzele ma asculta.

emergency.

Lasă un răspuns

