Crimă!

De la o vreme am ceva cu semnele de exclamare. Nu stiu de ce si ce anume.

Forget it.

Mmmmm. Zilele astea aparent nu mai sunt de liniste. Lucrul la firma de exercitiu… creste. Presiune, presiune, presiune. Da’ de unde. Găbiţu stie ce are de facut acolo in tarile calde, restu’ sa nu dea chix ca io-s ok cu toate.

Azi m-a ascultat la franceza. Ce urat! Am avut o prestatie senzationala, atat la barna cat si la paralele! Triumfator! Sala era in delir! Si eu eram impacat si fericit cu un 10 la o profesoara care aparent n-ar pune nota asta. Si n-a pus-o nici de aceasta data!!!!! Deci imaginati-va, super penibila faza cel putin pentru mine. Like:

”-Doamna profesoara, ce nota mi-ati pus? *omgomgomgomgomg e un 10 e un 10 e un 10 dancedancedancecicalaca*

-9. ”

Crimă! Ingrozitor. Versul zilei!!!

”You’re the part of me, that I don’t wanna see”.

Mamicăăăăă. Ce tare e melodia.

Nu am mai prea ascultat formatia asta, ce-ar fi s-o dezgrop? Prima melodie pe care-am ascultat-o de la ei a fost..The Diary of Jane. Toata sfanta luna a lu’ aprilie din 2008 melodia aia m-a obsedat intr-un hal fara de hal. Apoi stai c-am dat de Breath!! Deja… epidemie benjamineasca. Si cand in sfarsit mi-am bagat si eu net la o viteza decenta, mi-am luat cele 3 albume de studio ale formatiei, acum 4. Si dai si asculta. Super tare.

XOXO.

Breaking Benjamin – Forget it

2 răspunsuri to “Crimă!”

  1. ”-Doamna profesoara, ce nota mi-ati pus? *omgomgomgomgomg e un 10 e un 10 e un 10 dancedancedancecicalaca*

    -9. ”

    cat am ras la faza asta 😆 Sorry for you, aveam si noi profi de-astia in liceu :))

Lasă un răspuns

