O leapşă, două… lepşe?

Cum nu am suficienţi cititori incât să mi se paseze şi mie chestii din astea drăguţe, iată că mă descurc singur.

Cât e ceasul ?

16:24

Numele tău este ?

Florin Gabriel. Gabriel. Gabi?

Poreclă?

nou comănt. serios.

Ai tatuaje?

nu.

Culoarea ochilor?

căprui, uşoare tente de verde.

Locul în care te-ai născut?

Valea Călugărească.

Mâncare preferată?

Şniţele plus cartofi prăjiţi, meniul fatal.

Ai fost vreodată in USA?

Nu. Aş vrea.

Ai înfăşurat vreodată pe cineva în hârtie igienică?

Mmmm nu cred.

Ai iubit pe cineva atât de mult incât să-ţi vină să plângi?

De nervi.

Ai fost implicat vreodată în vreun accident de maşină?

Da, ceva uşor, când eram mic.

Zi favorită din săptămână?

Sâmbăta, eventual miercurea.

Ce sport îţi place să urmăreşti?

Tenis, handbal feminin, fotbal şi patinaj artistic. Şi gimnastică. Şi sărituri de pe trambulină. :/

Băutură favorită?

Mountain Dew! Coca-Cola.

Îngheţată favorită?

Meh. Să fie rece.

Restaurant fast-food favorit?

Mc.

Ce culoare are dormitorul vostru?

Foarte multe culori! Lol

De câte ori ai copiat la vreun examen?

De suficient de multe ori.

De la cine ai primit leapşa asta?

Am luat-o de pe un blog, sper să nu mi se ceară drepturi de autor. 😆

În care magazin ai fi cheltuit toţi banii de pe card?

Diverta, CLAR.

Ce faci când te plictiseşti?

Muzică. Ascult muzică.

La ce oră mergi la culcare?

Cam pe la 23, 24. În weekend mai târziu.

Ce asculţi în momentul ăsta?

A place to bury strangers – Lost feeling

Culoarea preferată?

Albastru deschis, portocaliu, roşu, negru, gri.

Mare sau munte?

Munteeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Pisică sau căţel?

Pisică. 😀 Nici căţeii nu-mi displac.

Vara sau iarnă?

Iarna my love.

Cât e ceasul?

16:36.

 

__________________________________________________________________________________________

 

4.

 

Patru joburi care le-am avut: bebeluş, grădinar, elev, liceean.

Patru filme care mi-au plăcut: The Others, Wall-E, Ratatouille, Saw (1,2,3,5).

Patru mâncăruri preferate: Şniţele, Şniţele cu cartofi prăjiţi, Cartofi prăjiţi cu piept de pui, Şnitele cu cartofi prăjiţi şi piept de pui.

Patru cărţi preferate: ”Arsă de vie”, ”Fantoma de la operă”, ”Anna Karenina”, ”Veronika se hotărăşte să moară”.

Patru locuri unde am locuit: Valea Călugărească, Sort, Rialp, Salcia.

Patru seriale/Emisiuni TV preferate: Grey’s Anatomy, Weeds, Gossip Girl, Big Brother.

Patru site-uri pe care le vizitez zilnic: Last.fm, Facebook, Twitter, Hi5.

Patru oameni cărora le pasez leapşa: It’s all yours.


Un răspuns to “O leapşă, două… lepşe?”

  1. am facut si eu o leapsa la mn pe blog 😀

Lasă un răspuns

