Porcească.



This is a warning,

Said that I’m leavin’

On Monday morning.

Ce-aș pleca și eu într-o luni. Departe.

Băi, faza asta cu gripa porcină chiar e pe bune? La mine în liceu care dă cele mai mici semne de răceală e trimis acasă pe termen nelimitat. Mă cam bate gândul să mă îmbolnăvesc şi eu puţin de o gripă… normală. Porcina mă sperie. Oricum avem destui porcioameni printre noi.

Deci melodia asta e fenomenală. Dacă vă place muzica soul, r&b, încercaţi Melanie Fiona. Am descoperit-o pe Kiss Tv, cu ”Give it to me right”, mi-am descărcat albumul şi îl ador. ”The Bridge” se numeşte albumul. 🙂 Foarte tare, sper ca tipa să devină o mică Winehouse ceva. =D

Mi-e cam somn.

Plouă. De 5 zile.

Gata, nu mai scriu, să nu ia careva neinspiraţia pe care o am momentan la capitolul scris, că e mai rea decât gripa porcească! Apropo, astăzi lucrurile au mers uuun picuţ mai bine.

Once_upon_a_time____by_Ginsui_rin

Lasă un răspuns

