Interlude.

Astăzi a nins. Nu în cantităţi mari, dar am aşteptat ninsoarea asta atât, atât de mult. Prima ninsoare, cam timpurie. Hm. O iarnă lungă, sau alarmă falsă?

Sing us a song, and we’ll sing it back to you,

We could sing our own, but what would it be without you.

Mai miră pe cineva că zilele de plictiseală continuă? Astăzi la engleză profa a superexagerat cu tema, un dita cârnat de temă. Vreo… 20-25 de pagini?! O nimica toată, aşa-i? Şi Piteştiul e departe.

This heart it beats, beats for only you.

This heart it beats, beats for only you, my heart is yours.

This heart it beats, beats beats for only you, my heart is yours,

This heart it beats, beats for only you, my heart is yours,

My heart is yours, my heart is yours… my heart is… is… my heart is yours. It is yours.

Dacă e nevoie, o să ne certăm. ‘Cause I’m always right. No, I’m never wrong. Deja nu mai îmi place să las mereu capul în jos. Mă ridic.

Yeah, yeah, you’re asking for it, with every breath that you breath in, just breathing in,

Yeah, yeah, well you’re just a mess, you do all this big talking, so now let’s see you walking,

I said: ”Let’s see you walking!”.

Hijas de puta. :]]

Mă rog, nu-i frumos să vorbesc urât. Şi nu-s genu’  care să se enerveze aşa uşor. Da’ şi-o merită. N-am de ce să mă stresez, prea uşor de învins. Deci azi am avut nervi. Foaaarte mari nervi. M-am calmat, mă mir că n-am luat foc până la urmă. Refuz să mai fiu bunu’ samaritean.

Dream brother, my killer, my lover,

Dream brother, my killer, my lover.

No fun and you, you, you, are a cheap and nasty fake, fake, fake, fake, fake

And I, I, I, I, I am the bones you couldn’t break, break, break, break, break!

Dream brother, my killer, my lover.

Dream brother, my killer, my lover.

Şi încă nu pot să cânt notele înalte din melodia asta. Probabil că-s un fraier. O să mă limitez la a-l asculta pe Molko atingându-mi timpanu’.

My killeeeeeeeeeeeeer, my loveeeeeer.

Dreeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaam brotheeeeeeer, my kileeeeeeeeeer, my lover.

I, I, I will battle for the sun. 🙂

Un răspuns to “Interlude.”

  1. nobody in this world Says:

    offf..cole da` te chinuie si pe tine talentu` 😉

    si app a fost lapovitza nu ninsoare :))

Lasă un răspuns

