Let the flames begin.

Îmi place al dracului de mult outro-ul piesei ”Let the flames begin”, de la Paramore. Varianta de studio a melodiei nu e cine ştie ce, însă live e ULALA. Delicioasă.
Deci e absolut genial.

Let the flames begin (Outro)

Father, oh father, oh father,

Father well, I am ready,

won’t you let it begin,

‘cause i am here now,

I want to dance in

the mighty palm of your hand.

Superb.

Poate pentru că mă face să mă gândesc

la al meu.

Zilele de linişte continuă fără milă. Azi a fost frig, ger, la 6:10 nu e tocmai drăguţ să simţi cum obrajii iţi îngheaţă, dar să spunem că eu mi-am dorit iarnă. Şiiii cât pe ce să mă asculte la economie. Îi multumesc ochilor profei că au ocolit rubrica mea din catalogul provizoriu. Mulţumesc, mult de tot.

În continuare, una bună. La sentiment, ţa.

Normal, am atâtea gânduri care parcă dor, care mă străpung spărgându-mi umerii, in ciobuleţe pe care le aduni cu grijă. Mă recompui apoi, ca pe un puzzle complicat, care cere concentrare. N-ai cum să ceri să nu fiu complicat, trebuie să-ti ocup şi să-ţi antrenez fiecare colţ din minte, să-ţi antrenez fiecare muşchi ca să ai capacitatea de a mă reconstrui, şi de a mă privi, întins pe un covor. Şi am atâta nevoie să mă completezi, şi să mă ai. Să mă pui la loc în cutie, cu grijă, pentru ca nicio piesă din mine să nu se mişte, pentru că sunt din carton. A 2-a zi, mă dezintegrezi iarăşi. Nu îmi place asta, sunt rupt de puţinul pe care îl văd, şi rupt de tine. Mă iei cu grijă, şi mă reîntregeşti. Asta se intâmpla zilnic. Când ai chef de joacă.

17/05/2009.

Continuarea, curând.

So let the flames begin. Pentru că eu ori câştig totul, ori nimic. This is how I think.

3 răspunsuri to “Let the flames begin.”

  1. Raducanu Gabriel Ionut Says:

    si mie imi place 😀

  2. tare frumos scrii :”>

Lasă un răspuns

