Zile de linişte.

Zilele alea în care nu se întâmplă absolut nimic. Habar n-am dacă să le iubesc şi să fiu recunoscător pentru ele, sau să disper din cauza lor.

Ei bine, trec prin acele zile ale lunii. Zile de linişte. Totală. Nu sunt genul de om care se plictiseşte in casă. Deloc. Mereu apare câte-o formaţie care cere să fie ascultată. Cu asta îmi pierd timpul in zilele astea de linişte. Nici măcar cu mama nu mă mai iau la harţă.

Mda. La şcoală toate bune. 10 la română, daţi-mi voie să mă simt mândru. Şi egoist, dacă nimeni din clasă  nu mai ia 10. =D Ceea ce, în sufletul meu de diavol deghizat în înger inofensiv, m-ar face să mă simt al naibii de ţanţoş. Ceea ce nu e neapărat rău, un pic de încredere în sine nu strică, aşa-i?

Şi nu ştiu. Vreau să termin sezonul 2 din weeds astăzi. Nancy e periculos de bună. O să mă uit şi la Grey’s Anatomy, şi la Gossip Girl, noroc că-s la zi cu episoadele.

Planuri pe timp scurt.

Ascultaţi şi dormiţi cu mine, o melodie genială.

http://www.youtube.com/watch?v=v2BPdV89SEY

2 răspunsuri to “Zile de linişte.”

  1. stii cati ani are nancy?
    45 de ani!!!!
    e nascuta in 1964! god! cat de bine poate sa arate~! am ramas O_o!
    e superba! ce madonna, ce sharon stone! tipa asta e incredibila pentru varsta ei!

  2. da, da, stiu! intr-adevar, e buna buna buna, si are si o frumusete asa… inocenta. 😀

Lasă un răspuns

