Ce faceţi la nervi?

Ia, uimiţi-mă. Crăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăp de nervi.

5 răspunsuri to “Ce faceţi la nervi?”

  1. MANANC CIOCOLATA

  2. Pai… injur persoana care m`a enervat, sau obiectul din cauza caruia sunt nervos, pana cand ma satur… ma ajuta mereu. :))

  3. Cand am nervi iau o foaie de hartie , un pix si incep sa mazgalesc. Dar in ultimul timp mi-am varsat nervii pe cineva anume, cauta pe cineva care sa te asculte, nu stiu, sa te lase sa te descarci. 🙂

  4. Ma uit la interviul ala al lui inna cu… „i see dead with my eyes” =)))
    kiddin.\\imi vine sa ma dau cu capul de toti peretii.
    muzica nu ascult ca imi sar dracii mai tare, nu fumez din acelasi motiv.
    ma plimb.
    e cel mai bun remediu.
    sau injur.

  5. haha, kiddo! =)))) buna idee. oricum, mi-a mai trecut. faza e ca aveam un targ de firme de exercitiu la Bratislava, si urma sa trecem si prin Budapesta si Viena. stateam 6 zile cu totul, si nu ma lasa. n-au bani dom’le. si nu vreau sa fac pe copilul ascultator care intelege cand mami si tati ii spun ceva, pentru ca VREAU sa ma duc.
    mersi tuturor. ^_^

Lasă un răspuns

