Pocneşte din degete!

Am fost gimnast! Am inventat asta în 2004, pe vremea Jocurilor Olimpice de la Atena(yeah, I’m a big fan of Olympic Games). Şi toată vara făceam flick flack-uri pe bordurile proaspăt montate, şi înalte. Eu reprezentam SUA mai mereu, pentru că Andreea îşi alegea mereu România. Şi noi nu făceam scandal, toţi acceptam ce alegeam. Jurizarea era corectă, lupta cea mare era normal între mine şi Deea, eu am fost mereu mai bun la acrobaţii totuşi. Da. Era distractiv, vreo 2 săptămâni doar cu asta am ţinut-o.

Am avut şi o formaţie, al cărei nume mi-e cam jenă să-l spun. Erau 3 fete şi cu mine, şi făceam coveruri după Erreway. Şi nu ştiu cum, dar eu aveam cele mai multe versuri, şi cântam cel mai bine. Mi-am cultivat talentul între timp, acum sunt un artist desăvârşit, aştept o casă de discuri să îmi facă o ofertă şi să plec cu Paramore in turneu. 😀

Nu am avut dispoziţia să scriu rândurile astea, pentru că sunt amintiri pe care nu le voi mai trăi, şi de care mi-e foarte, foarte, dor. Astăzi nimic nu e la fel.

And I miss who we were, and the town that we could call our own,

Going back to get away, after everything has changed.

oftic, recunosc. Astăzi mi-e dor de toată lumea. =)

Un răspuns to “Pocneşte din degete!”

  1. Ba eu am fost mai buna la acrobatiiiii……nu tuuuuuu…..si EU cantam cel mai bine….nu tuuuuuu….=))=)) glumesc,stii asta nu? off…mai gabi ce dreptate ai…mie imi vine sa plang cand imi aduc aminte ce frumooos era….si ce ne mai distraaaam…I promise that i Will never forget that SPECIAL TIMES…and I miss You…

Lasă un răspuns

