Special

Noi am fost speciali. Chiar dacă nu ştiu cine sunt aceşti noi despre care încerc să scriu, nu ştiu nici măcar cine sunt eu, şi ce vreau să fac, să scriu, să mănânc şi pe care pernă să dorm.

Am fost speciali, desigur. Pentru că aveam doua pietroaie pe care stăteam când ne jucam de-a magazinul, şi foloseamfrunze pe post de bancnote, produsele fiind reale totuşi. Ne dădeam brânci, care să ajungem primul la bărăcuţă, să cumpărăm tot felul de prostioare ieftine, pe care nu puteam cheltui frunze multe, deja de-atunci ne gândeam să nu defrişăm, să avem grijă de natură, de toate. Din bărăcuţa care servea pe post de provider alimentar nu a mai rămas nimic. Doar nişte bucăţi de tablă care vor fi probabil dărâmate. Nu o să mai reziste mult acolo, pe bucata aia de ciment, bărăcuţa care ne ajuta să ne umplem amiezile. Am fost speciali, primii care se jucau de-a magazinul. Primii, noi am fost.

Îmi aduc aminte de cum iarna ne ocupam cu creşterea maidanezilor. Atunci eu eram mic, şi doar supravegheam, însă vroiam şi eu undeva acolo in sufletu-mi de copil de 6 ani să dau şi eu de mâncare căţeluşilor. Georgiana avea privilegiul ăsta totuşi. Ea era cea mai mare si conducea grupul. Căţeluşii aveau un culcuş frumos amenajat la umbra si căldura pietroiului de aproximativ 50 de centimetri inălţime, cam tot atât pe lăţime. Şi eram speciali, şi drăgălaşi, şi primii care-au crescut câini. Nu se pune că şi noi am contribuit la generaţia actuală de maidanezi, gata să te sfâşie la primul pas greşit. Pe atunci, şi maidanezii erau drăguţi. Şi noi eram la fel.

Am crescut, nevoile ni s-au diversificat. Bărăcuţa s-a închis şi ea. Am început să ne punem cât mai multe întrebări, cât mai de dimineaţă cu putinţă. Încă de seara luam revistele Terra Magazin şi le răsfoiam, în căutarea unor întrebări de cultură generală. Dimineaţa ne adunam câţiva, şi de pe caietele pe care cu sfinţenie seara scriam întrebările, citeam a 2-a zi ce adunam seara din revistele alea. Competiţia era dură. Şi mai şi trişam câteodată. Aşa-i Alina ? Ştii tu, întrebarea cu bunicul ? Într-adevăr, la unele întrebări aveai nevoie de intuiţie. Şi asta ne-a făcut speciali.

Speciali am fost şi când am organizat revolta împotriva liderului, Andreea. ”Ne-am săturat de ea, nu mai vorbim cu ea, o ignorăm, uităm că a existat pentru noi!”. Eu vroiam să conduc, simţeam la cei 13 ani, sau cât aveam atunci, că e vremea mea, ea deja era bătrână. Şi iată-ne adunaţi la etajul 4 al blocului 6, acasă la Alexandra, şi iat-o şi pe Andreea trecând paralel cu blocul, şi noi cântând de parcă doar noi eram în univers, ”We will, we will, we will rock you!”. Şi pe Andreea arătându-ne cu tupeu un anume deget. În fine, după ce revolta s-a încheiat, fiecare am mers la casa noastră. Peste o oră, mă trezesc că sunt chemat la balcon. La pietroaie, tot minunatul meu grup, urlând şi arătând cu degetul, ”LOOOOOOOZĂĂĂĂĂĂĂR”. Am fost speciali până şi la capitolul trădări. =)

Cei mai frumoşi ani: 2003, 2004, 2005. O să scriu ce-am făcut in ăia 3 ani. O formaţie, si 2 maaari concursuri sportive! 😀

6 răspunsuri to “Special”

  1. lol. eu aveam 4-5 ani in `90, si sa stii ca si noi ne jucam de-a magazinu`, si banii tot din frunze ii aveam. da` nu multe, crestea inflatia 😀

  2. Raducanu Gabriel Ionut Says:

    fiecare copil este special 😀

  3. Era important sa fiti speciali? Nu era suficient sa-fiti-pur-si-simplu, asa cum povestesti? Cred ca era destul de frumos chiar si asa 🙂

  4. Da, pentru mine toţi au fost speciali. 🙂
    @JeAnne Dark: într-adevăr, după cum spune şi Gabriel Ionuţ, toţi am fost speciali! cu toate boacănele, jocurile şi chicotele.

  5. :((:((:((…..cate amintiri…dar stii…cel mai mult imi place faza cu degetul:)):)) si bineinteles cu „Loozzzzaaaaaar” :)):)):))…aaa….si sa n-o uitam pe alina care ne pune intrebari de genu’ „Cati ani are bunicu’??”….Parq am ghicit…sau nu mai tin bine minte…REALLY SPECIAL TIMES…:*:*:*

Lasă un răspuns

