Dar de ce wordpress?

Pentru că am încercat şi pe blogspot. Vreo 3 bloguri, şi asa mi-am dat seama că am vreo 3 adrese de mail pe care nu le folosesc.

Pentru că nu am putut să mă ţin de niciun blog până acum, şi pentru că sper să reuşesc cu ăsta, să nu fie încă un experiment.

Pentru că ăsta vreau să fie un spaţiu. Da. Un spaţiu mic într-un spaţiu mare.

O să reuşesc. Wish me luck, haha!

Ah, şi pentru că mi s-a spus că mă pricep la scris.

Şi pentru că îmi place să scriu.

Şi urăăăăsc diacriticele. Dar aşa scriu oamenii acum. 😦

6 răspunsuri to “Dar de ce wordpress?”

  1. Dana Cristiana Says:

    pai succes :p

  2. Ah, Gabi, nu eşti singurul.
    Nu ştiu de ce nu pot să scriu în fiecare zi sau, măcar de două ori pe săptămână ceva. Nu mai am inspiraţie ;(
    A, da, succes! ;D ne citim.

  3. Vă urăsc pentru că scrieţi cu diacritice, deşi nu vă plac, şi nu credeţi în ele. O să le transformaţi şi pe astea într-un trend, iar dac-o să scrii naşpa, n-or să se te salveze ă,î,â,ş,ţ, la fel cum o să poţi scrie frumos fără diacratice.
    Mă rog, scrie, că-s curioasă.

  4. Succes ! La cat mai multe posturi . :>

    (corect Beelzebub, corect Beelzebub)

  5. Gabriel Ionut Says:

    daca nu eram eu :-< ?

    bafta la post-uri la viuzuri 🙂

    p.s. post nou 😀

Lasă un răspuns

